A Coca-Cola® és a Marvel® együttműködése „életre kelti a szuperhősöket”

A Coca-Cola® és a Marvel® együttműködése „életre kelti a szuperhősöket”

Digitális történetmeséléssel, kiterjesztett valósággal és limitált kiadású csomagolásokkal lepi meg a fogyasztókat és a filmrajongókat a Coca-Cola® és a Marvel®: Hősök szeptember 1-től debütáló együttműködése. A Coca-Cola® és a Disney® kapcsolata több mint 60 évvel ezelőttre nyúlik vissza: a két ikonikus márka számos “multiverzumon átívelő” kampányon dolgozott már együtt – most éppen a Marvel Univerzumban találkoznak.
Egy korszak vége: leköszönnek a szuperhősfilmek, de mi jön helyette?

Egy korszak vége: leköszönnek a szuperhősfilmek, de mi jön helyette?

A „Marvel-kimerültség”, mint olyan, elérte a laikus közönséget. A kevésbé fogyasztható, végtelennek tűnő filmáradat már nyomonkövethetetlen. Az L20 legújabb epizódjában Juhász Bálint műsorvezető a filmkritikus és tartalomgyártó Szirmai Gergely, valamint a GYÁR Post Production Lead CG artistja, Mariházi Ádám segítségével igyekszik megfejteni, hogy mi veheti át a helyét a filmiparban.