A programozott hirdetések jövőjét nem a koronavírus, hanem a techóriások döntik el

A programozott hirdetések jövőjét nem a koronavírus, hanem a techóriások döntik el

Most, hogy a Facebookot megszorongatják és otthagyják a legnagyobb hirdetők, vajon hogyan alakul a programmatic jövője?
B2W marketing – A rózsaszín nem stratégia

B2W marketing – A rózsaszín nem stratégia

Ha nőknek adsz el, tudnod kell, hogy ezerfélék, különböző élethelyzetekkel. Tudod-e, hirdetéseidben kihez beszélsz valójában?
Add az adatod, és megmondom ki vagy!

Add az adatod, és megmondom ki vagy!

Online fogyasztói lábnyomunk a marketing és hirdetés ma már elengedhetetlen nyersanyaga. Beszámoló a Media-Digital Hungary konferenciáról.
Még egyszer - talán utoljára - a „mobil first indexing”-átállásról

Még egyszer - talán utoljára - a „mobil first indexing”-átállásról

Miért fontos a mobilos látogatók minél jobb kiszolgálása, mi az a két kérdés, amit fel kell tenned a webmesterednek? Nagy Gábor #marketingpunk cikke.
Talajvesztett márkázás? Kun Miklós tanulmánya a marketinggépezetről.

Talajvesztett márkázás? Kun Miklós tanulmánya a marketinggépezetről.

Kun Miklós tanulmánya a marketinggépezetről, a fogyasztói attitűdökről, a járvány okozta változásokról azok történelmi jelentőségéről.
2/85