2020 az inga és a bizonyosság éve - mi a helyzet a médiapiacon és mi várható?

2020 az inga és a bizonyosság éve - mi a helyzet a médiapiacon és mi várható?

Hidvégi Krisztinával, a New Land Média médiaigazgatójával visszatekintettünk, hogy aztán egy csipetnyit jövendöljünk.
Csak nem beletörődni! Marketing stratégiák a járvány idejére

Csak nem beletörődni! Marketing stratégiák a járvány idejére

„Nehéz idők járnak, úgyhogy spórolni kell” – ez a bukás tuti receptje.
Egy iparági összefogás kordában tarthatta volna a Facebook dominanciáját

Egy iparági összefogás kordában tarthatta volna a Facebook dominanciáját

Lévai Richárd közösségi marketing specialistát kérdeztük.
Turizmus a covid után: vannak jó megoldások egy lenullázott piac talpra állítására

Turizmus a covid után: vannak jó megoldások egy lenullázott piac talpra állítására

Átfogó interjú Szigetvári Józseffel, a szállás.hu alapító ügyvezetőjével.
Hogyan értékeld ki az idei marketing tervedet?

Hogyan értékeld ki az idei marketing tervedet?

„Aki nem tervez, a bukást tervezi meg” – nem kisebb stratégiai gondolkodótól származik a marketing tervekre is érvényes idézet, mint Winston Churchill. Legalább ennyire fontos azonban, hogy ne csupán előre gondolkodjunk, hanem a terveink eredményességét is kiértékeljük. Méghozzá nem csupán menetközben, hétről hétre, de egészében is át kell néznünk az éves stratégiánkat, hogy stabil adatokra építsünk 2021-ben.
1/93