Ahogy a tartalommarketinget mi elképzeltük - második rész

Ahogy a tartalommarketinget mi elképzeltük - második rész

Sólyom Balázs tanulmánya.
Ahogy a tartalommarketinget mi elképzeltük - első rész

Ahogy a tartalommarketinget mi elképzeltük - első rész

Sólyom Balázs tanulmánya.
Kihívások a PR-ben: mérni a mérhetetlent - mennyit ér egy sajtóközlemény?

Kihívások a PR-ben: mérni a mérhetetlent - mennyit ér egy sajtóközlemény?

Az online kommunikáció outputját egyre könnyebb mérni, de a sajtóközleményekkel más a helyzet. Bender Krisztina avat be minket.
Most nincs megállás: marketing kiemelt feladata ma az, hogy motorizálja a gazdaságot

Most nincs megállás: marketing kiemelt feladata ma az, hogy motorizálja a gazdaságot

A marketingszakma kiemelt felelőssége abban áll, hogy lendületben tartsa, illetve motorizálja a hazai gazdaságot.
Nagyon bedurrant a programmatic piac!

Nagyon bedurrant a programmatic piac!

A HOPPex megmutatja nekünk, hogy mi a helyzet.
1/75