Csökkent a járvány alatt a televíziós reklámok száma

Csökkent a járvány alatt a televíziós reklámok száma

A koronavírus-járvány miatt 2020 második félévében tizenhárom százalékkal csökkent a televíziós termékmegjelenítések száma.
A jövő vásárlója nem hord konfekcióméretet. Interjú Liptay Gabriellával, a KPMG marketing és kommunikációs igazgatójával.

A jövő vásárlója nem hord konfekcióméretet. Interjú Liptay Gabriellával, a KPMG marketing és kommunikációs igazgatójával.

Interjú Liptay Gabriellával, a KPMG marketing és kommunikációs igazgatójával
Add az adatod, és megmondom ki vagy!

Add az adatod, és megmondom ki vagy!

Online fogyasztói lábnyomunk a marketing és hirdetés ma már elengedhetetlen nyersanyaga. Beszámoló a Media-Digital Hungary konferenciáról.
Mi a fontosabb: az ügyfélszerzés vagy a meglévő ügyfeleink megtartása?

Mi a fontosabb: az ügyfélszerzés vagy a meglévő ügyfeleink megtartása?

Erre a klasszikus értékesítési- és marketingkérdésre a legtöbb döntéshozó reflexből azt válaszolja: természetesen mindkettő.
Hatékony segítséget nyújt a digitális kommunikációban egy magyar startup - interjú Vedres Tamás vezetővel

Hatékony segítséget nyújt a digitális kommunikációban egy magyar startup - interjú Vedres Tamás vezetővel

A FlyBuilt célja, hogy hatékonyan segítse az embereket projektjük sikeres digitális kommunikációjában.
1/96