Jel vagy zaj? Hogyan lesz élmény a reklám? Reboot Hungary összefoglaló írás és az adás videója.

Jel vagy zaj? Hogyan lesz élmény a reklám? Reboot Hungary összefoglaló írás és az adás videója.

A vállalati kommunikáció egyre inkább a vállalat működésének integrált része. A reklámoknak egyre fontosabb része a termékfejlesztés, a fogyasztói elvárások beépítése már a termékekbe, és erre építhet a sikeres, érték alapú kommunikáció.
Nem engedhetjük szabadságra a marketinget

Nem engedhetjük szabadságra a marketinget

Tévhit, hogy július-augusztusban nem tudnak a cégek kommunikálni.
Meghökkentés, konfliktus, sokkolás: a visszaidézés  eszközei a reklámokban. Miért jutottunk idáig?

Meghökkentés, konfliktus, sokkolás: a visszaidézés eszközei a reklámokban. Miért jutottunk idáig?

A reklámzaj fokozódik. Kordában lehet tartani a hangnemét? A reklámra szüksége van a fogyasztónak, a kereskedőnek, a médiának. Reboot Hungary ismertő.
A Facebook után az e-mail marketinget forgathatja fel az iOS 15-ös verziója

A Facebook után az e-mail marketinget forgathatja fel az iOS 15-ös verziója

Az Apple június 7. és 11. között megtartott Fejlesztői Konferenciáján elhangzottak alapján az iOS 15-ös verziójának bizonyos funkciói alapjaiban változathatják meg az e-mailes marketinget.
Minden idők legdurvább uborkaszezonja köszönthet be a marketing szektorban. Mi lehet a megoldás?

Minden idők legdurvább uborkaszezonja köszönthet be a marketing szektorban. Mi lehet a megoldás?

Ez a nyár a negatív hatások tompításáról szól.
1/99