Hajrá magyarok! Szurkoljunk a magyar sportolóknak, de a magyar tartalomnak is. II./II. rész

Hajrá magyarok! Szurkoljunk a magyar sportolóknak, de a magyar tartalomnak is. II./II. rész

Beszélgetésünk második részében a következő témákkal folytatjuk: Azok a csodálatos reklámárak és a partneri kapcsolatok. Mikorra jöhet el a személyre szabható reklámok bevezethetőségének ideje? Az újgenerációs média befolyása a hagyományos televíziózásra. A korosodó társadalom digitális média fogyasztásának hatása az OTC és az FMCG hirdetések gyakorlatára. A dinamikus árazások, vagy a teljesítményalapú elszámolások bevezethetőségének kérdésköre, és még sok minden másról szakmáztunk Guttengéber Csabával az Atmedia Csoport ügyvezetőjével beszélgettem.
Néhány éve nem hittük volna, hogy a pr eszköztárát árkommunikációra is használni fogjuk.

Néhány éve nem hittük volna, hogy a pr eszköztárát árkommunikációra is használni fogjuk.

A szilánkosodó médiafogyasztás és fogyasztói igények miatt egyre összetettebb feladat a kereskedelmi vállalatok számára minden fogyasztóhoz eljuttatni az üzeneteket. A marketing és reklám működését pedig nagyban meghatározza, hogy a korábban is árérzékeny magyar fogyasztók még inkább a költségekre fókuszálnak. Interjú Maczelka Márkkal, a SPAR Magyarország kommunikációs vezetőjével
Átalakuló kapcsolat a kereskedelem és a marketing között a szerencsejátékiparágban is

Átalakuló kapcsolat a kereskedelem és a marketing között a szerencsejátékiparágban is

Legyen szó játékosokról, vagy értékesítési partnerekről, az elsődleges célkitűzés a figyelem, az együttműködés és a pozitív személyes megélés. Beszélgetés Bánhegyi Zsófiával, a Szerencsejáték Zrt. kereskedelmi igazgatójával a marketing feladatairól, felelősségről, digitális fejlesztésekről és a jövő izgalmairól a szerencsejáték iparban - 1. rész
Hajrá magyarok! Szurkoljunk a magyar sportolóknak, de a magyar tartalomnak is. II./I. rész

Hajrá magyarok! Szurkoljunk a magyar sportolóknak, de a magyar tartalomnak is. II./I. rész

Atipikus reklám év a 2024-es esztendő is. Hogyan tud egy multimédia-sales-house cég úgy működni ebben a zötykölődős környezetben, hogy az év végén pozitív legyen a mérleg? - Olimpia és labdarúgó-Európa-bajnokság - az év értékesítési csúcsidőszaka, de minden téren csúcs? – Beengedésre vár a személyre szabott reklám. - Nézzük a korfát, megéri! Guttengéber Csabával az Atmedia Csoport ügyvezetőjével beszélgettem
Átalakuló kapcsolat a kereskedelem és a marketing között a szerencsejátékiparágban is

Átalakuló kapcsolat a kereskedelem és a marketing között a szerencsejátékiparágban is

Legyen szó játékosokról, vagy értékesítési partnerekről, az elsődleges célkitűzés a figyelem, az együttműködés és a pozitív személyes megélés. Beszélgetés Bánhegyi Zsófiával, a Szerencsejáték Zrt. kereskedelmi igazgatójával a marketing feladatairól, felelősségről, digitális fejlesztésekről és a jövő izgalmairól a szerencsejáték iparban - 1. rész
1/172