Marketingszakértő: 1-2 év, mire utoléri a teljes piacot a válság

Marketingszakértő: 1-2 év, mire utoléri a teljes piacot a válság

Azok lesznek a krízis nyertesei, akik tudnak váltani.
Otthonról is élvezheted – vár a Lounge Live a Marketing Summit-on!

Otthonról is élvezheted – vár a Lounge Live a Marketing Summit-on!

Greenmarketingről, márkaépítésről, fenntarthatóságról és hasonló forró témákról fognak beszélgetni a hazai top marketingesek az idei Marketing Summit Hungary online felületén, az eszmecserét pedig a Lounge Group látványstúdiójából streamelik élőben szeptember 15-én.
Aki márkabiztonságot vet, adatot arat.

Aki márkabiztonságot vet, adatot arat.

A DOT Creative 2020 és 2021 után idén ismét jelentkezik a Syntax Brand Safety Riporttal. A legújabb riportban kiderül, hogy mi változott két év alatt és mennyire éri meg trükközni a hirdetőknek a márkabiztonsági befektetéseikkel.
A minőségi hirdetés a márkáknak és a médiának is érték

A minőségi hirdetés a márkáknak és a médiának is érték

Az Adaptive Media 15 éve van jelen az online hirdetési piacon – ennek kapcsán Sopov István az Adaptive Media vezetője arról nyilatkozott, hogy mitől lehetnek a prémium tartalmak és az innovatív formátumok sikeresek. Az IAB Hungary elnökeként pedig arról is kérdeztük, hogyan tudnák az iparági szereplők a hazai online hirdetési piacot fejleszteni, a globálisokkal szemben versenyképesebbé tenni.
„Határozott lépésekkel haladunk az e-PR irányába”

„Határozott lépésekkel haladunk az e-PR irányába”

Hajagos Rita, a Red Lemon Media ügyvezető partnere szerint már rég nem az a kérdés, hogy a PR-nek meg kell-e újulnia.
1/112