Effie 2022 – újabb kategória, augusztus 1-ig nevezhetik sikeres munkáikat a csapatok

Effie 2022 – újabb kategória, augusztus 1-ig nevezhetik sikeres munkáikat a csapatok

Az Effie nem kreatív verseny – az elért eredmény számít. A világszerte a marketingkommunikáció legfőbb célját, a hatékonyságot díjazó megmérettetés hazai fordulóján ezúttal is webinarium segíti a csapatok sikeres nevezését.
7 tipp a hatékony marketing projekt menedzsmenthez

7 tipp a hatékony marketing projekt menedzsmenthez

Elveszel a sok különböző marketinges projekt közt? Néhány trükkel, és a Monday.com platformjával gördülékenyebbé teheted a folyamatokat. (X)
A magyar vállalkozások még mindig nem értik, hogy milyen a jó brand? Szókimondó interjú Gyimesi Lászlóval.

A magyar vállalkozások még mindig nem értik, hogy milyen a jó brand? Szókimondó interjú Gyimesi Lászlóval.

A magyar vállalkozások zöme középszerű és unalmas, s emiatt senkit sem érdekelnek – állítja Gyimesi Laci márkatanácsadó.
Az online vásárló is egyre inkább egyszerű termék helyett komplett megoldásra vágyik

Az online vásárló is egyre inkább egyszerű termék helyett komplett megoldásra vágyik

Interjú Burka Szilviával.
Mit hozhat az olajhelyzet a marketingben?

Mit hozhat az olajhelyzet a marketingben?

Áremelési haditervvel kell készülniük a cégeknek.
1/107