Stagnáló piacon az adtech megoldásokkal előzhetnek a hatékony cégek

Stagnáló piacon az adtech megoldásokkal előzhetnek a hatékony cégek

A jó mérhetőség illúzióját áruló globális platformok árazásának nem lesz érdemi hatása a magyar médiafelületek iránti keresletre – mondta el interjúnkban Gulyás János, a Wavemaker ügyvezető igazgatója, a Magyar Reklámszövetség elnöke.
Valóban nehéz velük? Ilyen hatással lehetnek a Z-generációs munkavállalók cégünkre

Valóban nehéz velük? Ilyen hatással lehetnek a Z-generációs munkavállalók cégünkre

Önző, megbízhatatlan, lusta: többnyire ezek a sztereotípiák élnek az emberek fejében a Z-generáció tagjairól, ezért a munkáltatók sokszor ódzkodnak az alkalmazásuktól. Vajon a ´97 után születettekről szóló előítéletek megalapozottak, vagy a beléjük vetett bizalom hosszútávon kifizetődő a cégek számára?
Istenes Bence: ″Egy reklám akkor működik jól, ha érzelmeket vált ki″

Istenes Bence: ″Egy reklám akkor működik jól, ha érzelmeket vált ki″

Istenes Bence szerint egy jó reklámnak a titka a megosztottság, hogy az emberek beszéljenek róla.
Dönteni tudni kell.  A Döntésgyár mindenkinek segít eligazodni a döntéshozatal útvesztőiben.  Könyvajánló

Dönteni tudni kell. A Döntésgyár mindenkinek segít eligazodni a döntéshozatal útvesztőiben. Könyvajánló

A Reklámtörténet Könyvek kiadásában végre magyarul is megjelent Richard Shotton DÖNTÉSGYÁR (The Choice Factory), című kötete, amit 2019-ben az év üzleti könyvének választottak a Business Book Awards-on, a BBH World Cup of Advertising Books listáján az első helyet szerezte meg.
Magyar tartalommal szólítja meg a nézőket a negyedszázados hazai kereskedelmi tévézés

Magyar tartalommal szólítja meg a nézőket a negyedszázados hazai kereskedelmi tévézés

Vaszily Miklóssal Holló Márta beszélgetett az első országos kereskedelemi televízió 25 éves történetéről az Internet Hungary konferencián.
1/124