Gesztesi Gábor: ″A középiskolások nem marketingesek, hanem influenszerek akarnak lenni″ - Veszélyben a marketing szakma jövője?

Gesztesi Gábor: ″A középiskolások nem marketingesek, hanem influenszerek akarnak lenni″ - Veszélyben a marketing szakma jövője?

Nagyszabású sajtóeseményen mutatták be a marketing szakma sava-borsát összefoglaló Marketing Trendbookot november 15-én a városligeti Millenium Házában, Budapesten. Az eseményen szakmabeliek és a vállalati szféra szereplői is jelen voltak, akik Azurák Csaba vezetésével beszélgettek marketingről, annak kihívásairól és a jövő problémáiról.
Megjelent a szakma által is várt Marketing Trendbook

Megjelent a szakma által is várt Marketing Trendbook

Sikersztorik, válságmegoldó receptek, technológiai innovációk és esettanulmányok is tarkítják a nemrég megjelent és november 15-én bemutatott Marketing Trendbookot, amelyben a marketing szakma krémje 420 oldalon osztja meg a tudását. A kötetet nagyszabású sajtótájékoztatón mutatták be szerdán a városligeti Millenium Házában.