Van élet az Instán a Like-ok eltűnése után? Nézzük, mit mond a kutatás!

Van élet az Instán a Like-ok eltűnése után? Nézzük, mit mond a kutatás!

Digitális atombombaként robbant a közelmúltban a hír, ami szerint a Facebook eltünteti a nyilvános lájkokat. Na de hogyan is reagált erre az internet népe? Farkas Dániel cikkéből kiderül!
„A Facebook-hirdetéseknél már jóval többet jelent a digitalizáció a sportmarketingben”

„A Facebook-hirdetéseknél már jóval többet jelent a digitalizáció a sportmarketingben”

A jövő a mesterséges intelligenciáé és az összekapcsolt rendszereké. Interjú Zsédely Péterrel, a Sportsmarketing.hu alapítójával.
„A Facebook-hirdetéseknél már jóval többet jelent a digitalizáció a sportmarketingben”

„A Facebook-hirdetéseknél már jóval többet jelent a digitalizáció a sportmarketingben”

A jövő a mesterséges intelligenciáé és az összekapcsolt rendszereké. Interjú Zsédely Péterrel, a Sportsmarketing.hu alapítójával.
Van élet az Instán a Like-ok eltűnése után? Nézzük, mit mond a kutatás!

Van élet az Instán a Like-ok eltűnése után? Nézzük, mit mond a kutatás!

Digitális atombombaként robbant a közelmúltban a hír, ami szerint a Facebook eltünteti a nyilvános lájkokat. Na de hogyan is reagált erre az internet népe? Farkas Dániel cikkéből kiderül!
„A Facebook-hirdetéseknél már jóval többet jelent a digitalizáció a sportmarketingben”

„A Facebook-hirdetéseknél már jóval többet jelent a digitalizáció a sportmarketingben”

A jövő a mesterséges intelligenciáé és az összekapcsolt rendszereké. Interjú Zsédely Péterrel, a Sportsmarketing.hu alapítójával.
1/64