
2025. június 11. 10:41Máthé BenceSzánj az olvasásra 7 percet!
A magyar kultúra megőrzésének sürgető fontosságára hívta fel a figyelmet Csermely Ákos, a Digital-Media Hungary konferencia alapítója a rendezvény jubileumi, 30. alkalommal megrendezett eseményének nyitóelőadásában. Beszédében hangsúlyozta: ha a helyi kereskedelmi, marketing- és médiaszereplők nem működnek összehangoltan, és nem vállalnak felelősséget a magyar kulturális értékek megőrzéséért, akkor a globális szereplők nyomása könnyen háttérbe szoríthatja a hazai hangokat.
„A magyar kultúra nem tűnhet el csendben. Nekünk, döntéshozóknak most van lehetőségünk megvédeni és láthatóvá tenni saját értékeinket – de csak akkor, ha összefogunk. A piacunk fenntarthatóságát magunk tevékenységénél kell kezdenünk!″
Kultúra

2025. június 09. 09:31Csermely ÁkosSzánj az olvasásra 3 percet!
Előadásomban a Versenypiacot - ezt a ribancot - ezúttal nem a társadalmi, gazdasági, vagy üzleti/kereskedelmi oldaláról vizsgáltam, hanem csak és kizárólag az ember érzelmi, és érdek-vezérelt aspektusából vettem górcső alá. Meghívtak és én boldogan adtam elő a XXI. E-kereskedelmi Konferencián.
E-kereskedelem

2025. június 02. 05:07Bucsky PéterSzánj az olvasásra 6 percet!
A Kantar Media nemzetközi kutatásai rámutatnak, hogy nem csak a reach, hanem az elért hatás alapján is kellene a médiamixet tervezni – derül ki Perjés Tamással, a Kantar-Hoffmann média szektorvezetőjével készült interjúnkból.
Interjúk