A kultúra nélkül nem lesz fejlődőképes a versenypiacunk se...

A kultúra nélkül nem lesz fejlődőképes a versenypiacunk se...

A magyar kultúra megőrzésének sürgető fontosságára hívta fel a figyelmet Csermely Ákos, a Digital-Media Hungary konferencia alapítója a rendezvény jubileumi, 30. alkalommal megrendezett eseményének nyitóelőadásában. Beszédében hangsúlyozta: ha a helyi kereskedelmi, marketing- és médiaszereplők nem működnek összehangoltan, és nem vállalnak felelősséget a magyar kulturális értékek megőrzéséért, akkor a globális szereplők nyomása könnyen háttérbe szoríthatja a hazai hangokat. „A magyar kultúra nem tűnhet el csendben. Nekünk, döntéshozóknak most van lehetőségünk megvédeni és láthatóvá tenni saját értékeinket – de csak akkor, ha összefogunk. A piacunk fenntarthatóságát magunk tevékenységénél kell kezdenünk!″
A versenypiac nyekergő emberi oldala - Élménybeszámoló egy előadás kapcsán

A versenypiac nyekergő emberi oldala - Élménybeszámoló egy előadás kapcsán

Előadásomban a Versenypiacot - ezt a ribancot - ezúttal nem a társadalmi, gazdasági, vagy üzleti/kereskedelmi oldaláról vizsgáltam, hanem csak és kizárólag az ember érzelmi, és érdek-vezérelt aspektusából vettem górcső alá. Meghívtak és én boldogan adtam elő a XXI. E-kereskedelmi Konferencián.
A fogyasztók nem ott figyelik a reklámot, ahol arra a hirdetők a legtöbbet költik

A fogyasztók nem ott figyelik a reklámot, ahol arra a hirdetők a legtöbbet költik

A Kantar Media nemzetközi kutatásai rámutatnak, hogy nem csak a reach, hanem az elért hatás alapján is kellene a médiamixet tervezni – derül ki Perjés Tamással, a Kantar-Hoffmann média szektorvezetőjével készült interjúnkból.
A digitális marketing sötét titkai - amiket soha nem mondtak el neked

A digitális marketing sötét titkai - amiket soha nem mondtak el neked

 A 10 részes sorozat első részében igyekszem leleplezni néhány olyan dolgot a digitális marketing világából, amiről kevesen beszélünk nyíltan, vagyis hát... Beszélünk, csak maximum egymás között. Szó lesz olyan trükkökről és hát manipulációs vagy egyéb figyelemfelkeltő technikákról is, amik a digitális marketing sötét titkaihoz tartoznak.
Kihez szólunk majd? Az ügyfélhez vagy a mesterséges intelligenciához?

Kihez szólunk majd? Az ügyfélhez vagy a mesterséges intelligenciához?

A reklám eddig nekünk szólt. A jövőben talán már csak rólunk, az MI számára.
1/203