A marketing szakmán nem fogott ki a járványhelyzet

A marketing szakmán nem fogott ki a járványhelyzet

A kommunikációs szakma 2020-ban is bizonyított, megmutatta, hogy a pandémia időszakában is lehet sikeres és előremutató marketingtevékenységet végezni. Ehhez viszont elengedhetetlen egy elhivatott csapat és persze a hálás közönség. Ezt támasztja alá a hatodik alkalommal megrendezett Marketing Diamond Awards – a Lounge Group közreműködésével versenye is, amely rekordszámú gyémántdíjazottal zárult. Hogy hogyan érintette a kisebb marketing büdzsével rendelkező aktivitásokat a pandémia időszaka, arról a nyertesek és két zsűritag mesélt.
Rendhagyó díjátadóval zárult az idei Marketing Diamond Awards

Rendhagyó díjátadóval zárult az idei Marketing Diamond Awards

A megmérettetés rekord mennyiségű, összesen 94 gyémántdíjjal zárult.
A halogatók most örökre lemaradhatnak – Marketing COVID idején III.

A halogatók most örökre lemaradhatnak – Marketing COVID idején III.

Nemcsak az ügyféloldal, de a kommunikációs szféra ügynökségi résztvevői is sok újdonságot tapasztaltak meg a vírushelyzet alatt. Hogyan befolyásolta a munkájukat, mi értékelődött fel, és mit látnak, hol és hová tart a szakma? A most először neves ügynökségi partnerrel közösen megrendezett, az idén rekord számú jelentkezőt vonzó „Marketing Diamond Awards – a Lounge Group közreműködésével” verseny zsűritagjaival beszélgettünk, harmadik rész.
4+1 titok, amit nem tudtál az egyik legnagyobb marketingversenyről

4+1 titok, amit nem tudtál az egyik legnagyobb marketingversenyről

Több mint hat éve díjazza a kisebb cégek és alacsonyabb marketingbüdzséből gazdálkodók kommunikációs aktivitásait a Marketing Diamond Awards.
Kiderült a Marketing Diamond Awards győzteseinek listája

Kiderült a Marketing Diamond Awards győzteseinek listája

Kihirdették az idén hatodik alkalommal megrendezett Marketing Diamond Awards országos verseny nyerteseit.
1/2