A gerilla nem terrorista - avagy 10 tuti marketing eszköz

A gerilla nem terrorista - avagy 10 tuti marketing eszköz

Hogyan teremthet piaci igényt a terméke iránt, hogyan érhet el akár tömegeket és teheti ismertté a márkáját egy kezdő vállalkozás, ha egy fityingje sincs? „Gondolkodj úgy, cselekedj úgy, mint egy gerilla” – tanácsolja Wolf Gábor kisvállalati marketing szakértő.
Okos marketinggel tarolhatnak a kkv-k - interjú Wolf Gáborral

Okos marketinggel tarolhatnak a kkv-k - interjú Wolf Gáborral

Meglepően kevés hazai kisvállalat veszi komolyan a marketinget, pedig a digitális eszközökkel olcsón és gyorsan lehet sikereket elérni – véli Wolf Gábor. A kkv-k marketing tanácsadásával foglalkozó szakértő szerint a piac jobb megismerése garantálhatja a sikert.
Robbantottak a kkv-k

Robbantottak a kkv-k

Az elmúlt évek legjobb karácsonyi forgalmát hozták a kkv-k: több mint felüknek nőtt a forgalma. Legjobban azoknak, akik többet reklámoztak. Ennek ellenére a többség makacsul kitart az ingyenes marketing mellett – derül ki a Marketing Commando 1700 fős kutatásából.
A gerilla nem terrorista - avagy 10 tuti marketing eszköz

A gerilla nem terrorista - avagy 10 tuti marketing eszköz

Hogyan teremthet piaci igényt a terméke iránt, hogyan érhet el akár tömegeket és teheti ismertté a márkáját egy kezdő vállalkozás, ha egy fityingje sincs? „Gondolkodj úgy, cselekedj úgy, mint egy gerilla” – tanácsolja Wolf Gábor kisvállalati marketing szakértő.
Okos marketinggel tarolhatnak a kkv-k - interjú Wolf Gáborral

Okos marketinggel tarolhatnak a kkv-k - interjú Wolf Gáborral

Meglepően kevés hazai kisvállalat veszi komolyan a marketinget, pedig a digitális eszközökkel olcsón és gyorsan lehet sikereket elérni – véli Wolf Gábor. A kkv-k marketing tanácsadásával foglalkozó szakértő szerint a piac jobb megismerése garantálhatja a sikert.
1/2