Lelkileg is alaposan megviselte a cégvezetőket a koronavírus

Lelkileg is alaposan megviselte a cégvezetőket a koronavírus

Sokukat nyomasztotta a bizonytalanság, a forgalom zuhanása, valamint a személyes kapcsolatok hiánya.
A gerilla nem terrorista - avagy 10 tuti marketing eszköz

A gerilla nem terrorista - avagy 10 tuti marketing eszköz

Hogyan teremthet piaci igényt a terméke iránt, hogyan érhet el akár tömegeket és teheti ismertté a márkáját egy kezdő vállalkozás, ha egy fityingje sincs? „Gondolkodj úgy, cselekedj úgy, mint egy gerilla” – tanácsolja Wolf Gábor kisvállalati marketing szakértő.
Okos marketinggel tarolhatnak a kkv-k - interjú Wolf Gáborral

Okos marketinggel tarolhatnak a kkv-k - interjú Wolf Gáborral

Meglepően kevés hazai kisvállalat veszi komolyan a marketinget, pedig a digitális eszközökkel olcsón és gyorsan lehet sikereket elérni – véli Wolf Gábor. A kkv-k marketing tanácsadásával foglalkozó szakértő szerint a piac jobb megismerése garantálhatja a sikert.
A gerilla nem terrorista - avagy 10 tuti marketing eszköz

A gerilla nem terrorista - avagy 10 tuti marketing eszköz

Hogyan teremthet piaci igényt a terméke iránt, hogyan érhet el akár tömegeket és teheti ismertté a márkáját egy kezdő vállalkozás, ha egy fityingje sincs? „Gondolkodj úgy, cselekedj úgy, mint egy gerilla” – tanácsolja Wolf Gábor kisvállalati marketing szakértő.
Okos marketinggel tarolhatnak a kkv-k - interjú Wolf Gáborral

Okos marketinggel tarolhatnak a kkv-k - interjú Wolf Gáborral

Meglepően kevés hazai kisvállalat veszi komolyan a marketinget, pedig a digitális eszközökkel olcsón és gyorsan lehet sikereket elérni – véli Wolf Gábor. A kkv-k marketing tanácsadásával foglalkozó szakértő szerint a piac jobb megismerése garantálhatja a sikert.
1/2