Marketingforradalom: Az Innogold Pro tarolt a Magyar Marketing Szövetség díjátadóján!

Marketingforradalom: Az Innogold Pro tarolt a Magyar Marketing Szövetség díjátadóján!

Kimagasló elismerésben részesült a Vonnák Péter által vezetett Innogold Pro marketingügynökség a Magyar Marketing Szövetség díjátadóján, ahol összesen hat kategóriában nyerték el a szakma elismerését. A díjak sokrétűsége jól mutatja a cég átfogó megoldásait, amelyekkel a vállalkozások teljes marketingfolyamatát támogatják.
„Olyan erővel bír egy marketingesnek a kommunikációs fegyvertára, ami tömegeket tud megmozgatni”

„Olyan erővel bír egy marketingesnek a kommunikációs fegyvertára, ami tömegeket tud megmozgatni”

A Warm Up Talks podcastsorozat a Lounge Group és a Magyar Marketing Szövetség közös produkciója, amelyben a legfontosabb hazai marketing szakemberekkel beszélgetnek a szakmai tendenciáiról. A listáról természetesen nem hiányozhatott Bujáki Zsolt, a Porsche Hungaria kommunikációs igazgatójának neve sem, aki az autópiac jelenlegi befékezésén túl, többek között a marketing átalakulásáról beszélt.
Díjazták a legjobb magyar sportmarketing megoldásokat

Díjazták a legjobb magyar sportmarketing megoldásokat

A Fradi, a Szerencsejáték Zrt és Szoboszlai Dominik is előkelő helyen végzett a szakmai rangsorokban
Idén is keresik a „Az Év Ügynökségét” és az „Az Év Vállalatát”

Idén is keresik a „Az Év Ügynökségét” és az „Az Év Vállalatát”

A Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) idén immár tizedik alkalommal hirdeti meg a kisebb költségvetésből megvalósuló marketingaktivitások számára a Marketing Diamond Awards pályázatot, amelyre egészen 2025. január 15-ig nyújthatják be a szervezetek a pályázati anyagaikat. A díj szakmai elismeréseinek átadására 2025. február 11-én az Etele Cinemaban megrendezésre kerülő Digital Marketing Forumon kerül majd sor.
Megalakult a Magyar Marketing Szövetség Női Marketing Tagozata

Megalakult a Magyar Marketing Szövetség Női Marketing Tagozata

2023. június 20-án megalakult a Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) Női Marketing Tagozata. A több mint 30 éve elkötelezett munkát végző szakmai szervezet új tagozata egyben a társadalmi szerepvállalás és az értékteremtő, tudatos kommunikáció melletti kiállás. Mivel a vásárlások 85%-ában nők a döntéshozók, és a nők fogyasztói szokásai merőben mások, mint a férfiaké, a jövőben különös figyelemmel segíti a tagozat azokat a cégeket, akik női célcsoportra értékesítenek, kommunikálnak.
1/3