Kreatív rendszerek a menő kreatívok helyett – Gulyás János interjú

Kreatív rendszerek a menő kreatívok helyett – Gulyás János interjú

Az adat alapú online hirdetés és a „hagyományos” reklámok nagyon jól megférnek, mivel a vásárlói út különböző szakaszaira optimálisak.
Egy híján húsz éves a reklámtorta, mutatjuk a trendeket

Egy híján húsz éves a reklámtorta, mutatjuk a trendeket

Elemzésükben a hazai reklámpiac elmúlt két évtizedének legfontosabb történéseit tekintjük át.
A hátráltató tényezők ellenére élénkül a reklámpiac

A hátráltató tényezők ellenére élénkül a reklámpiac

A Reklámtorta több mint 12%-os növekedése csalóka képet mutat. A Magyar Reklámszövetség társzövetségeivel együtt az Evolution 2017 konferencián ismertette a 2016-os reklámköltési adatokat.
Megismerni a világot? De mégis, hogyan?

Megismerni a világot? De mégis, hogyan?

Beszámoló az Evolution Konferencia első napjáról Gulyás Jánossal, Mérő Lászlóval és Kevinnel, a Reszkessetek, betörőkből.
A hátráltató tényezők ellenére élénkül a reklámpiac

A hátráltató tényezők ellenére élénkül a reklámpiac

A Reklámtorta több mint 12%-os növekedése csalóka képet mutat. A Magyar Reklámszövetség társzövetségeivel együtt az Evolution 2017 konferencián ismertette a 2016-os reklámköltési adatokat.
1/4