Bear Grylls, a pr és a túlélő üzemmód

Bear Grylls, a pr és a túlélő üzemmód

Ha a vállalat kommunikációját egy tortához hasonlítjuk, akkor a pr lenne a tojás, nélküle nem áll össze és nem marad egyben az egész – véli Lakatos Zsófia, az Emerald PR vezetője, a Magyar Public Relations Szövetség elnöke.
Bear Grylls, a pr és a túlélő üzemmód

Bear Grylls, a pr és a túlélő üzemmód

Ha a vállalat kommunikációját egy tortához hasonlítjuk, akkor a pr lenne a tojás, nélküle nem áll össze és nem marad egyben az egész – véli Lakatos Zsófia, az Emerald PR vezetője, a Magyar Public Relations Szövetség elnöke.
Közös munkába kezd a GVH és a Magyar Public Relations Szövetség

Közös munkába kezd a GVH és a Magyar Public Relations Szövetség

A Gazdasági Versenyhivatal (GVH), valamint a Magyar Public Relations Szövetség (MPRSZ) között létrejött megállapodás célja, hogy támogassa a gazdasági versenyre irányadó jogszabályok és etikai normák tiszteletben tartására törekvő, azokat a vállalati gyakorlatba ültető szemlélet erősödését.
Bear Grylls, a pr és a túlélő üzemmód

Bear Grylls, a pr és a túlélő üzemmód

Ha a vállalat kommunikációját egy tortához hasonlítjuk, akkor a pr lenne a tojás, nélküle nem áll össze és nem marad egyben az egész – véli Lakatos Zsófia, az Emerald PR vezetője, a Magyar Public Relations Szövetség elnöke.
Túlélő-üzemmódban: Bear Grylls és a pr – interjú Lakatos Zsófiával

Túlélő-üzemmódban: Bear Grylls és a pr – interjú Lakatos Zsófiával

Ha a vállalat kommunikációját egy tortához hasonlítjuk, akkor a pr lenne a tojás, nélküle nem áll össze és nem marad egyben az egész – véli Lakatos Zsófia, az Emerald PR vezetője, a Magyar Public Relations Szövetség elnöke.