Így állt össze tavaly a médiatorta az MRSZ felmérése szerint

Így állt össze tavaly a médiatorta az MRSZ felmérése szerint

Idén már 24. alkalommal ismerhettük meg a médiatorta előző évi felosztását az Magyar Reklámszövetség Mini Konferencián, ami mellett külön szerepelt a kommunikációs torta is. A historikus adatok mellett az MRSZ azt is igyekezett megmutatni, hogy az egyes szektorok hány főt foglalkoztatnak, és milyen bevételi forrásai lehetnek a reklámokon kívül.
Tovább nőtt a hirdetők rádióba vetett bizalma

Tovább nőtt a hirdetők rádióba vetett bizalma

A Magyar Reklámszövetség mai napon közzétett adataiból kiderül, hogy 2023-ban tovább növekedett a rádió piaci részesedése, immár 4,1%-os szeletet hasítva magának a médiatortából.
Kétszámjegyű a nominális növekedés, de reálértéken mégis csökkent a kommunikációs iparág forgalma

Kétszámjegyű a nominális növekedés, de reálértéken mégis csökkent a kommunikációs iparág forgalma

A 2023. évi MRSZ Médiatorta 351,1 Mrd Ft, az MRSZ Kommunikációs torta 648,9 Mrd Ft volt. A kimagasló infláció továbbra is rányomta a bélyegét az iparág teljesítményére, vagyis nominálisan ugyan nőtt mindkét torta, de reálértéken még mindig apadás mutatkozik. A médiatorta 6,6%-kal, a kommunikációs torta 5 %-kal csökkent tavaly. Ezen belül a hazai média, azaz a tévé, a magyar digitális kiadványok, a sajtó, a közterület, a rádió és a mozi esetében még borongósabb a kép: reálértéken 7,2 százalékponttal maradnak el a 2022-es szinttől, 17,7%-kal a 2019-estől. A kommunikációs tortaszeletek, vagyis a média és gyártási költség melletti számok kissé jobban festenek, „csak” 3,1%-os csökkenést mutatnak reálértéken.
Így állt össze tavaly a médiatorta az MRSZ felmérése szerint

Így állt össze tavaly a médiatorta az MRSZ felmérése szerint

Idén már 24. alkalommal ismerhettük meg a médiatorta előző évi felosztását az Magyar Reklámszövetség Mini Konferencián, ami mellett külön szerepelt a kommunikációs torta is. A historikus adatok mellett az MRSZ azt is igyekezett megmutatni, hogy az egyes szektorok hány főt foglalkoztatnak, és milyen bevételi forrásai lehetnek a reklámokon kívül.
Tovább nőtt a hirdetők rádióba vetett bizalma

Tovább nőtt a hirdetők rádióba vetett bizalma

A Magyar Reklámszövetség mai napon közzétett adataiból kiderül, hogy 2023-ban tovább növekedett a rádió piaci részesedése, immár 4,1%-os szeletet hasítva magának a médiatortából.
2/10