
2023. november 13. 15:36Szánj az olvasásra 3 percet!
A Magyar Reklámszövetség és a Scores Group kutatóintézet a legutóbbi, 6. MRSZ Barométer felmérés részeként megkérdezte a kommunikációs iparágban dolgozó vállalatok vezetőit és marketing döntéshozóit a reklámadóval kapcsolatban is. A 2023. szeptember és október időszakban kitölthető kérdőívben közel 100 kommunikációs iparági döntéshozó osztotta meg véleményét, hogy a reklámadó bevezetése után 8 évvel miként ítéli meg ma a piac a reklámadó iparági hatásait.
Marketing

2023. június 30. 15:00Szánj az olvasásra 3 percet!
A modernizált Magyar Reklámetikai Kódex 2023. június 30-i hatállyal váltja a 2015-től érvényes változatot , amelyet elfogadásakor 24 szakmai szervezet írta alá, ezzel is kifejezve elkötelezettségüket az etikus reklámozás iránt. Az Önszabályozó Reklám Testület (ÖRT) és a Magyar Reklámszövetség (MRSZ) az önszabályozás alapkövét jelentő etikai normagyűjteményhez annak hatályba lépése után is örömmel várja további szakmai szervezetek csatlakozását, amennyiben azok úgy gondolják, hogy a Kódexben rögzített magas etikai normákat be kívánják tartani reklámozói tevékenységük során. A megújult Kódex tartalmi változása tekintélyes mértékű: szinte minden cikkely szövege módosult, kiegészült és az alkotók új fejezeteket is beemeltek. A jelenlegi módosítással elmondható, hogy a Magyar Reklámetikai Kódex új, a mai kornak megfelelő változata a korábbi normagyűjteménynél és a jogszabályi előírásoknál részletesebb és olykor szigorúbb megfogalmazásokkal is él.
Marketing

2023. május 12. 18:16Szánj az olvasásra 5 percet!
Az 5. MRSZ Barométer felmérés alapján a kommunikációs piac egyre kevésbé optimista: Az idén is az infláció, a forintárfolyam és az energiaárak alakulása a legmeghatározóbb trend. A szakma prognózisa: a 2023-as médiatortában a lokális digitális szegmens meg fogja közelíteni a tévés szeletet.
Média