MRSZ-KPMG tanulmány: A globális platformok hatása a hazai kommunikációs piacra

MRSZ-KPMG tanulmány: A globális platformok hatása a hazai kommunikációs piacra

A Magyar Reklámszövetség 2021 tavaszán megbízta a KPMG-t, hogy készítsen el egy átfogó tanulmányt a globális platformok a hazai kommunikációs iparra gyakorolt hatásainak elemzésére.
A Magyar Reklámszövetség és társszövetségei üdvözlik a reklámadó eltörlését

A Magyar Reklámszövetség és társszövetségei üdvözlik a reklámadó eltörlését

Az MRSZ és társszövetségei üdvözlik Varga Mihály pénzügyminiszter bejelentését, miszerint 2022. december 31-ig felfüggesztik a jelenleg 7,5%-os reklámadónemet.
A hátráltató tényezők ellenére élénkül a reklámpiac

A hátráltató tényezők ellenére élénkül a reklámpiac

A Reklámtorta több mint 12%-os növekedése csalóka képet mutat. A Magyar Reklámszövetség társzövetségeivel együtt az Evolution 2017 konferencián ismertette a 2016-os reklámköltési adatokat.
MRSZ sajtónyilatkozat: A Reklámszövetség ellenzi a homoszexualitás és nemváltás médiában való megjelenítésének normatív szabályozását

MRSZ sajtónyilatkozat: A Reklámszövetség ellenzi a homoszexualitás és nemváltás médiában való megjelenítésének normatív szabályozását

Az MRSZ aggasztónak tartja a pedofília és a nemi identitás kérdésének összemosását és határozottan ellenzi a homoszexualitás és nemváltás médiában való megjelenítésének normatív szabályozását.
Adatvédelem: mit kéne másképp?

Adatvédelem: mit kéne másképp?

Az Igazságügyi Minisztérium társadalmi egyeztetésre bocsátotta a jelenlegi magyar adatvédelmi törvény tervezetét. A Direkt és Interaktív Marketing (DIMSZ) Szövetség megküldte észrevételeit, melyeket a Magyar Reklámszövetség (MRSZ) is támogat.
1/4