A reklámipar állapot- és kilátásfelmérése

A reklámipar állapot- és kilátásfelmérése

Vegyél részt a Magyar Reklámszövetség és a Scores Group kutatóintézet 5. reklámipari felmérésében, válaszaiddal segítve a kutatást, ezen keresztül pedig a kommunikációs iparág és a reklámszakma egészét!
Jövőre sem kell reklámadót fizetni

Jövőre sem kell reklámadót fizetni

Az MRSZ kezdeményezése nyomán döntött így a kormány.
MRSZ: Az új kata-törvény negatív dominóhatást idéz elő a kommunikációs iparágban

MRSZ: Az új kata-törvény negatív dominóhatást idéz elő a kommunikációs iparágban

A Magyar Reklámszövetség és társszövetségei kérik a kormányt az új kata-törvény átgondolására, mert negatív dominóhatást idéz elő a kommunikációs iparágban is.
Hatályos: Jövőre sem kell reklámadót fizetni!

Hatályos: Jövőre sem kell reklámadót fizetni!

Az MRSZ örömmel üdvözli, hogy a reklámadó felfüggesztésének meghosszabbítását megszavazta a Parlament.
Az MRSZ kérte a kormányt, fontolja meg a reklámadó felfüggesztésének meghosszabbítását

Az MRSZ kérte a kormányt, fontolja meg a reklámadó felfüggesztésének meghosszabbítását

A Magyar Reklámszövetség a reklám- és médiaipar képviseletében azzal a kéréssel fordult Magyarország kormányához, hogy a kabinet hosszabbítsa meg a reklámadó 2023. január 1-jéig tartó felfüggesztését a kialakult gazdasági válságra tekintettel. A Reklámszövetség elnöke, Gulyás János a miniszterelnök kabinetfőnökével, Rogán Antallal folytatott megbeszélései során azt a választ kapta, hogy a kabinet megfontolja a reklámadó felfüggesztési időszakának kiterjesztését.
1/5