2024-ben végre reálértéken is növekedési pályára állt a kommunikációs iparág

2024-ben végre reálértéken is növekedési pályára állt a kommunikációs iparág

A 2024. évi MRSZ Médiatorta 384,4 Mrd Ft, az MRSZ Kommunikációs torta 715 Mrd Ft. Az iparág teljesítménye a korábbi időszakot jellemző hullámvasútról leszállva felívelő pályára állt tavaly: mind a médiatorta, mind a non-média torta 7,6%-kal gyarapodott és már reálértéken is pozitív változást mutatott az előző évhez képest.
AI narráció készült a Magyar Reklámetikai Kódexhez

AI narráció készült a Magyar Reklámetikai Kódexhez

Az Önszabályozó Reklám Testület (ÖRT) és a Magyar Reklámszövetség (MRSZ) által közösen elkészített Magyar Reklámetikai Kódex audio narrációval egészült ki, mely elérhető az ÖRT hivatalos weboldalán, YouTube-csatornáján, valamint podcastként Spotify és Apple platformokon is hozzáférhető.
Még november 25-ig lehet nevezni a társadalmi célú aktivitásokat és reklámkampányokat a CALL TO ACTION pályázaton

Még november 25-ig lehet nevezni a társadalmi célú aktivitásokat és reklámkampányokat a CALL TO ACTION pályázaton

A szervezők meghosszabbították az MRSZ és Sharity Impact TCR seregszemléjének beadási határidejét 2024. november 25. hétfő éjfélig.
Az MRSZ-OOH Szövetség tagjai egyhangúlag Tóth Orsolyát választották meg elnöküknek

Az MRSZ-OOH Szövetség tagjai egyhangúlag Tóth Orsolyát választották meg elnöküknek

A Magyar Reklámszövetség keretein belül 2016 októberében megalakult Out of Home (OOH) Szövetség rendkívüli tisztújító taggyűlést tartott a nagy tiszteletben álló alapító elnök, Hantosi Bálint váratlanul bekövetkezett tavaly novemberi halála miatt. 9 év után az OOH tagozat tagjai Tóth Orsolyát, az M-METER Kutató és Elemző Kft. újonnan regnáló vezetőjét szavazták meg egyhangúlag a közterületi piaci szereplők érdekképviseleti csoportosulásának új vezetőjének.
AI narráció készült a Magyar Reklámetikai Kódexhez

AI narráció készült a Magyar Reklámetikai Kódexhez

Az Önszabályozó Reklám Testület (ÖRT) és a Magyar Reklámszövetség (MRSZ) által közösen elkészített Magyar Reklámetikai Kódex audio narrációval egészült ki, mely elérhető az ÖRT hivatalos weboldalán, YouTube-csatornáján, valamint podcastként Spotify és Apple platformokon is hozzáférhető.
1/12