Megjelent a legújabb Media Responsibility Index (MRI 4.0)

Megjelent a legújabb Media Responsibility Index (MRI 4.0)

Napvilágot látott az MRI 4.0 (Media Responsibility Index), amely évek óta zászlójára tűzte a reklámipar fogyasztókra és márkákra gyakorolt káros hatásainak csökkentését. Az IPG Mediabrands (az Initiative Hungary az IPG Mediabrands csoport tagja) Media Responsibility Indexe szerint a nagy közösségi média platformok érték el a legnagyobb előrehaladást a felelősségvállalás terén, de a helyi sugárzású és kábel adók, a CTV/OTT platformok, az online videó és hirdetési felületek is egyre jobban szerepelnek.
Mi az a neuromarketing?

Mi az a neuromarketing?

A Coca-Cola márka a fogyasztó fejében más agyi tevékenységhez vezet, mint a Pepsi-Cola. Ezt egy 2004-es kutatás támasztotta alá, melynek eredményeit a Neuron című szaklapban ismertették. Egy vakteszten 67 ember agyát szkennelték.