Hogyan szerepeltek a régió legnagyobb vállalatai?

Hogyan szerepeltek a régió legnagyobb vállalatai?

Dobogós helyre lépett a Mol.
Applikáció-központú digitális hűségprogramot fejlesztett a MOL

Applikáció-központú digitális hűségprogramot fejlesztett a MOL

A MOL MOVE néven indult egyedülálló hűségprogram legkényelmesebben mobilapplikációval használható, és az üzemanyag-kedvezményeken túl számos személyre szabott ajánlatot és játékokat is kínál a MOL töltőállomásokon vásárló regisztrált ügyfeleknek. A januári bevezetés óta mintegy 390 ezer vásárló regisztrált a programba, a mobilalkalmazást pedig 340 ezren töltötték le.
Kanyarban így kell előzni!

Kanyarban így kell előzni!

Orosz András, a MOL Nyrt. retail üzletág igazgatója szerint sokat jelent, ha egy márka a nehézségekkel teli időkben is aktívan jelen van.
Újrahasznosított palackban érkezik a MOL új ásványvízmárkája

Újrahasznosított palackban érkezik a MOL új ásványvízmárkája

100 százalékban újrahasznosított PET-palackban, szénsavas és mentes változatban, két kiszerelésben lehet mostantól megvásárolni a MOL új ásványvízmárkáját, a Fonte Naturát. A jégkorszakból származó, kiemelkedő minőségű vizet a Somogy megyei Somogyváron palackozzák.
A szóvivők szerepe a vállalaton belül is felértékelődött a pandémia hatására

A szóvivők szerepe a vállalaton belül is felértékelődött a pandémia hatására

Interjú Bakos Piroskával.
2/6