A reklám befektetés. Beszélgetés Pantl Péterrel - Podcast ajánló!

A reklám befektetés. Beszélgetés Pantl Péterrel - Podcast ajánló!

Most következő adásban Pantl Péter, a MOL-csoport kommunikációs igazgatója lesz a beszélgetőpartnerem.
A magyar nemzeti zászló színeiben pompázik a MOL Campus augusztus 20-án

A magyar nemzeti zászló színeiben pompázik a MOL Campus augusztus 20-án

Augusztus 20-án este a MOL Campus ismét ünnepi díszvilágításban ragyog. A MOL-csoport székházát a 17. emelettől a 25. emeletig 360 LED-lámpa borítja piros-fehér-zöld színekben, 20:30 és 23:30 között.
A MOL nyerte a funkcionális átalakítás nagydíját az SAP Quality Awards versenyen Közép- és Kelet-Európában

A MOL nyerte a funkcionális átalakítás nagydíját az SAP Quality Awards versenyen Közép- és Kelet-Európában

Az üzleti transzformáció a folyamatosan változó környezetben elengedhetetlen. Az SAP éppen ezért immár tizennegyedik alkalommal díjazza azokat az üzleti átalakítást megvalósító vállalatokat, amelyek élen járnak a változásban, és jó példaként szolgálnak a sikeres bevezetésben. Az SAP Quality Awards egyik nagydíját idén a magyar MOL nyerte el.
1993 után újra: Dallas Budapesten

1993 után újra: Dallas Budapesten

Világszerte százmilliók, de Magyarországon is milliók ismerik: minden idők egyik legnépszerűbb tévésorozatának ikonikus főszereplőjével forgatott Budapesten videót a MOL. Patrick Duffy, a texasi olajmágnás családról szóló Dallas című sorozat jó fiúját, Bobby Ewingot alakító színész a videóban a MOL egy 1993-as emblematikus reklámfilmjére reagál, amelyben a sorozatbeli testvérét megformáló Larry Hagman szerepelt. Bár testvérpárt játszottak, a valóságban 18 évnyi korkülönbség van közöttük, így Jockey akár Bobby apja is lehetett volna.
„A szurkoló benned van!″ - a magyar labdarúgó-válogatottat támogató kampányt indít a MOL

„A szurkoló benned van!″ - a magyar labdarúgó-válogatottat támogató kampányt indít a MOL

Együtt szurkol a magyar válogatottnak Lukács Laci, Epres Panni, Marics Peti és a MOL: a sztárok személyes fogadalmaikkal bátorítják a játékosokat, és erre buzdítják a szurkolókat is. A MOL a szurkolói kampány mellett nyereményjátékot is indít a MOL MOVE applikációban. A sztárok és a vállalat közös célja, hogy minél többen kiálljanak a magyar csapat mellett, és ezzel kellő motivációt nyújtsanak a játékosoknak az eredményes szerepléshez.
1/7