A MITTE Communications nyerte meg a DVM group márkakommunikációs tenderét

A MITTE Communications nyerte meg a DVM group márkakommunikációs tenderét

Meghívásos tenderen a MITTE Communications-t választotta a DVM group szolgáltatásainak márkaépítésére és bevezetésére.
A MITTE újította meg a kiskőrösi Petőfi intézmények arculatát

A MITTE újította meg a kiskőrösi Petőfi intézmények arculatát

A Petőfi 200 emlékév részeként az ügynökség újította meg és vezette be integrált kampányok keretében a Petőfi Szülőház és Emlékmúzeum, illetve a János Vitéz Látogatóközpont új arculatát, valamint létrehozta a város hosszú távú kommunikációs és kreatív stratégiáját.
A MITTE tervezi újra az Akadémia Business Center arculatát

A MITTE tervezi újra az Akadémia Business Center arculatát

Az ügynökség nyerte meg a ConvergenCE ingatlanfejlesztő meghívásos zárt tenderét.
A MITTE felel Magyarország első fizikus-mérnök alapképzésének ügynökségi feladataiért

A MITTE felel Magyarország első fizikus-mérnök alapképzésének ügynökségi feladataiért

Magyarországon elsőként indít fizikus-mérnök alapszakot a Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem (BME). Az egyetem integrált kampány keretében vezeti be a 2023 szeptemberében induló, angol nyelvű képzést, amely magába foglalja a szak arculatának és weboldalának komplex tervezését, valamint a kommunikációs és kreatív stratégia kialakítását és végrehajtását. A képzés a Bosch és a Semilab vállalatok támogatásával indul, akik szakmai nagykövetként is a kampány mellé álltak, a piacképes, gyakorlatorientált tudás értékét és a szakemberek utánpótlásának jelentőségét hangsúlyozva.
A MITTE az Üveg Nemzetközi Évének kommunikációs ügynöksége

A MITTE az Üveg Nemzetközi Évének kommunikációs ügynöksége

Az Üveg Nemzetközi Éve programjainak lebonyolításáért felelős Bohus-Lugossy Alapítvány a MITTE Communicationst bízta meg az Üveg Nemzetközi Évének magyarországi kommunikációs feladataival. Az ügynökség feladata a szakmai év során az üveg anyagának, évezredes történeti múltjának, a tudomány és a művészetek legkiemelkedőbb értékeinek, hazai alkotóinak népszerűsítése.
1/3