A MITTE újította meg a kiskőrösi Petőfi intézmények arculatát

A MITTE újította meg a kiskőrösi Petőfi intézmények arculatát

A Petőfi 200 emlékév részeként az ügynökség újította meg és vezette be integrált kampányok keretében a Petőfi Szülőház és Emlékmúzeum, illetve a János Vitéz Látogatóközpont új arculatát, valamint létrehozta a város hosszú távú kommunikációs és kreatív stratégiáját.
A MITTE tervezi újra az Akadémia Business Center arculatát

A MITTE tervezi újra az Akadémia Business Center arculatát

Az ügynökség nyerte meg a ConvergenCE ingatlanfejlesztő meghívásos zárt tenderét.
A MITTE lett a Közlekedési Múzeum időszaki kiállításának ügynökségi partnere

A MITTE lett a Közlekedési Múzeum időszaki kiállításának ügynökségi partnere

A Mitte Communications nyerte a Közlekedési Múzeum „Volt egyszer egy Északi… a történet folytatódik” című új időszaki kiállításának ügynökségi támogatását.
A MITTE az Üveg Nemzetközi Évének kommunikációs ügynöksége

A MITTE az Üveg Nemzetközi Évének kommunikációs ügynöksége

Az Üveg Nemzetközi Éve programjainak lebonyolításáért felelős Bohus-Lugossy Alapítvány a MITTE Communicationst bízta meg az Üveg Nemzetközi Évének magyarországi kommunikációs feladataival. Az ügynökség feladata a szakmai év során az üveg anyagának, évezredes történeti múltjának, a tudomány és a művészetek legkiemelkedőbb értékeinek, hazai alkotóinak népszerűsítése.
A MITTE a Szellemi Tulajdon Nemzeti Hivatalának kommunikációs ügynöksége

A MITTE a Szellemi Tulajdon Nemzeti Hivatalának kommunikációs ügynöksége

Ügynökségi partneri kapcsolatot létesített a MITTE Communications a Budapest Design Week fesztivált is finanszírozó Szellemi Tulajdon Nemzeti Hivatalával (SZTNH) és két szervezetével, a rendezvény lebonyolításában résztvevő Magyar Formatervezési Tanáccsal (MFT), illetve a Hamisítás Elleni Nemzeti Testülettel (HENT).
1/3