Dobó Ági felelevenítette fájdalmas emlékeit, a Tipi-tapi játékban pedig furcsa helyekre nyúlkáltak a sztárok

Dobó Ági felelevenítette fájdalmas emlékeit, a Tipi-tapi játékban pedig furcsa helyekre nyúlkáltak a sztárok

Az Activity 11. részében ismét megmérettették magukat a hírességek a tapogatós feladatban. De a játékok előtt – ahogy az lenni szokott – a játékvezető elbeszélgetett kicsit a sztárokkal, akik ezúttal is őszintén megnyíltak Járai Máténak.
Kampányfilm az előítéletek ellen

Kampányfilm az előítéletek ellen

Magyarország Európa egyik legelőítéletesebb országa - ezen a helyzeten igyekszik javítani a Hősök Tere kezdeményezés, amely a 3. HeroiKon konferencia után kampányfilmet indít útjára online. A filmet a Young & Rubicam készítette, a terjesztést az MEC segíti.
A sikeres márkák mindig mások  - interjú Gulyás Jánossal

A sikeres márkák mindig mások - interjú Gulyás Jánossal

Azok a sikeres márkák, akik a helyzettől és a pillanattól függően mindig tudnak valami mást, újat, izgalmasat mutatni – állítja Gulyás János, a MEC Magyarország ügyvezető igazgatója. A szakember szerint a kreatívipar legalább három nagyon komoly kihívás előtt áll és árulta azt is, miről ismerszik föl a jó reklámszakember.
Minden a hype-pal kezdődik, és lesz közülük olyan, ami majd valós értékké fejlődhet

Minden a hype-pal kezdődik, és lesz közülük olyan, ami majd valós értékké fejlődhet

Minden mindennel összefügg a termékfejlesztéstől az ügyfélkiszolgálásáig, a HR-kérdésektől a jövő kihívásainak kereséséig. Interjú Kovács Nándorral.
Kampányfilm az előítéletek ellen

Kampányfilm az előítéletek ellen

Magyarország Európa egyik legelőítéletesebb országa - ezen a helyzeten igyekszik javítani a Hősök Tere kezdeményezés, amely a 3. HeroiKon konferencia után kampányfilmet indít útjára online. A filmet a Young & Rubicam készítette, a terjesztést az MEC segíti.
1/2