Töretlen a tévés piac iránti kereslet

Töretlen a tévés piac iránti kereslet

A Magyar Reklámszövetség friss adatai azt mutatják, a tévéhirdetésekre fordított reklámköltések 9 százalékkal nőttek a tavalyi évben. Mindezt úgy, hogy sok év stagnálás után jelentős, az infláció értékéhez vethető áremelés volt a piacon. Ennek kapcsán Demeter Zsófiával, az RTL Saleshouse hirdetésértékesítési igazgatójával beszélgettünk.
Olcsó-e a magyar tévés reklám?

Olcsó-e a magyar tévés reklám?

Kis pénzből kis foci – az alacsony hazai vásárlóerő miatt kevés jut reklámra is. A magas hazai tévénézési idők miatt azonban lenne tere az áremelésnek.
A Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság kiadta az idei Médiapiaci Jelentését

A Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság kiadta az idei Médiapiaci Jelentését

A mai médiagazdaság minden egyes szereplője számára elengedhetetlen a folyamatos alkalmazkodás, ami a változatos online üzleti modellek előretörése, a globális platformok növekvő befolyása, valamint a fogyasztási szokások változása – különösen a fiatalabb korosztályok médiahasználatának átalakulása – miatt vált szükségessé.
Olcsó-e a magyar tévés reklám?

Olcsó-e a magyar tévés reklám?

Kis pénzből kis foci – az alacsony hazai vásárlóerő miatt kevés jut reklámra is. A magas hazai tévénézési idők miatt azonban lenne tere az áremelésnek.
Harmadával kevesebbet költenek hirdetésekre az árbevételük arányában a legnagyobb hazai cégek 2006 óta

Harmadával kevesebbet költenek hirdetésekre az árbevételük arányában a legnagyobb hazai cégek 2006 óta

A vállalati és a reklámpiaci adatok elemzése bizonyítja: elértéktelenedett a hazai média árazása. A nagyvállalatok forgalmuk alig 0,4 százalékát költik médiavásárlásra.
1/10