Rádiós mérés Magyarországon: egységesen hatékonyabb. A médiafogyasztás mérésének cikksorozata V/III. rész

Rádiós mérés Magyarországon: egységesen hatékonyabb. A médiafogyasztás mérésének cikksorozata V/III. rész

A hazai rádiós piac az elmúlt évtizedekben nagyon változatos fejlődési utat járt be, amit a mérések is követtek.
A tévés közönségmérés három évtizede Magyarországon

A tévés közönségmérés három évtizede Magyarországon

Mérés nélkül reklámért fizetni ma már egyszerűen elképzelhetetlen. A hirdetések automatikus és digitális mérése azonban a tévével kezdődik.
Tévés mérés: több csatorna, több felület, új megoldások. V/II. rész

Tévés mérés: több csatorna, több felület, új megoldások. V/II. rész

Nagy tévék nagy mérése, kis tévék panel gondja. A televíziós fogyasztásmérés hétköznapjai, hétköznapi kérdésekkel és megoldásokkal.
Tudományos kísérlet, hogy miért működik nehezen a tévéreklám

Tudományos kísérlet, hogy miért működik nehezen a tévéreklám

Néhány kutató a marketing és a reklám alapvető igazságait vonja kétségbe.
3/3