Mobillal mért médiavalóság. Interjú Hantosi Bálinttal, a Scores Group vezetőjével.

Mobillal mért médiavalóság. Interjú Hantosi Bálinttal, a Scores Group vezetőjével.

A Scores Group és a Gemius közös okostelefonos panel felmérése a keresztmédia-fogyasztás eddig nem látott részletes adatait hozza el. Nem csak a hazai online médiafogyasztás, hanem a rádiók és minden streaming és digitális tartalom mérése lehetséges lesz az új panelben.
Jövőre másképpen mérünk?! Tévé, rádió, online mérés egy kézből. Reboot Hungary összefoglaló és videó!

Jövőre másképpen mérünk?! Tévé, rádió, online mérés egy kézből. Reboot Hungary összefoglaló és videó!

A médiatervezés és a reklámok hatékonyságának mérését is egyszerűbbé és hatékonyabbá teheti a Scores Group és a Gemius új, egymintából származó crossmedia médiafogyasztási kutatása. Az idei tesztidőszak után 2022-ben már élesben működik majd a rendszer.
Az online média mérése előtt is vannak kihívások. A médiafogyasztás mérésének cikksorozata V/IV. rész

Az online média mérése előtt is vannak kihívások. A médiafogyasztás mérésének cikksorozata V/IV. rész

Sokkal többről szól az online közönségmérés, mint hogy megszámoljuk, kik és mennyien kattintottak egy-egy portál cikkeire. Míg a közönségmérés egységes és jól bejáratott, a hirdetések hatékonyságát mérő adserverek nagyon eltérően működnek, és ebben is lenne lehetőség az egységesedésre.
A párhuzamos médiahasználat előretörése

A párhuzamos médiahasználat előretörése

Egyre több médiatartalmat fogyasztunk, egyre több platformon. A Kantar Hofmann TGI adatai azt mutatják, hogy ez úgy lehetséges, hogy gyors ütemben növekedett a párhuzamos médiafogyasztás, különösen az online tartalmak fogyasztása közben.
Kell-e nekünk egyességes médiamérés? A médiafogyasztás mérésének cikksorozata V/V. rész

Kell-e nekünk egyességes médiamérés? A médiafogyasztás mérésének cikksorozata V/V. rész

Az egyes médiatípusokat eltérő módszerekkel, mintákkal, adatközlési gyakorisággal mérik. De jelent-e ezt problémát a gyakorlatban?
2/3