A médiamérést nem az AI, hanem az okosan értelmezett adatok teszik hatékonyabbá

A médiamérést nem az AI, hanem az okosan értelmezett adatok teszik hatékonyabbá

Úgy költenek a globális tech platformok rendszerieben óriási összegeket a hirdetők, hogy független forrásból le sem ellenőrzik, hogy tényleg az ígért célcsoportnak jelentek-e meg a hirdetések – mutatott rá a digitális hirdetési piac egyik anomáliájára Ambruszter Géza, a Gemius Hungary cégvezetője.
Hogyan működhet az automatizált hallgatottságmérés?

Hogyan működhet az automatizált hallgatottságmérés?

A mérési technika folyamatosan fejlődik és változik, de a rég bevett módszereket rendkívül nehéz felülírni – emelte ki Hantosi Bálint, a Scores Group cégcsoport ügyvezetője a Nagy Rádiós Napon tartott előadásában. A cégcsoport ma már minden területen végez piackutatásokat, jelenleg pedig egy hazai műszeres, multimédiás kutatási panel felállításán dolgoznak, ami néhány éven belül kerülhet bevezetésre.
A tévés biznisz átalakulása

A tévés biznisz átalakulása

Egy évtized alatt sem érte el a hazai tévés szakma a pénzügyi válság előtti bevételi szintet.
Egységes szabályozás, növekvő piac a közterületi reklámoknál

Egységes szabályozás, növekvő piac a közterületi reklámoknál

A hazai médiafelületek közül a külterületi reklámok stabilan őrzik szerepüket. Az eddigi összetett szabályozás helyett egységes, könnyebben álátható rendszer segíti 2024-től az ágazat működését.
Jobb médiaméréssel sikeresebb lehet a globálisokkal szembeni küzdelem

Jobb médiaméréssel sikeresebb lehet a globálisokkal szembeni küzdelem

A régiós országok mindegyike a magyar piac előtt jár a médiamérések minőségében és a cross-media mérésben, ezért érdemes tőlük tanulni – derült ki az Internet Hungary konferencia októberi fórumbeszélgetésén.
1/3