Kihívások a PR-ben: mérni a mérhetetlent - mennyit ér egy sajtóközlemény?

Kihívások a PR-ben: mérni a mérhetetlent - mennyit ér egy sajtóközlemény?

Az online kommunikáció outputját egyre könnyebb mérni, de a sajtóközleményekkel más a helyzet. Bender Krisztina avat be minket.
A videózás új korszaka: 360/VR/AR/ és ami utána jön

A videózás új korszaka: 360/VR/AR/ és ami utána jön

Szántó Péter szépen elmondja nekünk, hogy mi várható a videózásban.
A tévépiacot felpörgeti vagy felszippantja a technológiai tornádó?

A tévépiacot felpörgeti vagy felszippantja a technológiai tornádó?

A változások sokkal gyorsabbak lesznek, mint azt sokan gondolnák.
Mit NEM élhet át az ügyfél? Segítségül hívtuk a Service Design-t.

Mit NEM élhet át az ügyfél? Service Design nap

Tervezés és módszertanok keresése és meghatározása üzletedre profilozva.
Olyan lökést kapunk, mintha az írást fedeznénk fel

Olyan lökést kapunk, mintha az írást fedeznénk fel

Teljesen átalakul a szövegekhez való viszonyunk a robotok közbenjárásának (is) köszönhetően – derült ki Niki V. Santo Media Hungaryn tartott előadásából.
1/6