Átalakuló reklámpiac – ki fogja a mesterséges intelligenciát betanítani?

Átalakuló reklámpiac – ki fogja a mesterséges intelligenciát betanítani?

Okostévéken okos reklámok jöhetnek, a digitalizáció pedig a médiapiac szinte minden szegletére ki fog hatni.
Amikor azt hiszed, hogy mindent tudsz, akkor bukhatsz a legnagyobbat

Amikor azt hiszed, hogy mindent tudsz, akkor bukhatsz a legnagyobbat

Ha az ötlet a semmi, akkor mi a minden? Miért nem jó, ha a vezető „földes úrrá” válik? Pszichológia és marketing? Interjú Dr. Kádas Péterrel?
Méretes reklámpiac – minden, amit tudni érdemes a hazai hirdetési piac kimutatásairól

Méretes reklámpiac – minden, amit tudni érdemes a hazai hirdetési piac kimutatásairól

Folyamatosan fejleszteni kell a reklámpiaci költéseket mérő metodikát, különösen a digitális piac gyors és folyamatos változásai miatt.
Megérzés és figyelemelterelés - ez kell a sikeres kommunikációhoz!

Megérzés és figyelemelterelés - ez kell a sikeres kommunikációhoz!

Az életéről készült filmet 400 ezren látták, Belgiumban díjakat is nyert. A Viszkis a Media Hungary konferencián arról beszélt, hogyan vált márkává.
Ez már a vég: az embernek ahhoz sincs már elég türelme, hogy megpucoljon egy narancsot

Ez már a vég: az embernek ahhoz sincs már elég türelme, hogy megpucoljon egy narancsot

Tudomány, terápia, türelmetlenség - így érez korunk embere.
2/6