Mit NEM élhet át az ügyfél? Segítségül hívtuk a Service Design-t.

Mit NEM élhet át az ügyfél? Service Design nap

Tervezés és módszertanok keresése és meghatározása üzletedre profilozva.
Amikor azt hiszed, hogy mindent tudsz, akkor bukhatsz a legnagyobbat

Amikor azt hiszed, hogy mindent tudsz, akkor bukhatsz a legnagyobbat

Ha az ötlet a semmi, akkor mi a minden? Miért nem jó, ha a vezető „földes úrrá” válik? Pszichológia és marketing? Interjú Dr. Kádas Péterrel?
A technológia készen áll a GDPR-ra, de azért kell a megfelelő szaktudás

A technológia készen áll a GDPR-ra, de azért kell a megfelelő szaktudás

Szatmári Gáborral, a Carderon projekt menedzserével arról is beszélgettünk, hogyan lehet hatékonyan megfelelni az új szabályoknak.
Olyan lökést kapunk, mintha az írást fedeznénk fel

Olyan lökést kapunk, mintha az írást fedeznénk fel

Teljesen átalakul a szövegekhez való viszonyunk a robotok közbenjárásának (is) köszönhetően – derült ki Niki V. Santo Media Hungaryn tartott előadásából.
Méretes reklámpiac – minden, amit tudni érdemes a hazai hirdetési piac kimutatásairól

Méretes reklámpiac – minden, amit tudni érdemes a hazai hirdetési piac kimutatásairól

Folyamatosan fejleszteni kell a reklámpiaci költéseket mérő metodikát, különösen a digitális piac gyors és folyamatos változásai miatt.
1/6