Hét IPRA Golden World Awards díjra esélyes a Lounge Group PR divíziója

Hét IPRA Golden World Awards díjra esélyes a Lounge Group PR divíziója

A Szerencsejáték Zrt-nek, a Budapest Airportnak és a Jófogásnak megvalósított kampányokon kívül a Lounge Group saját, nagyszabású, kontinenseken átívelő kutatáskommunikációs projektjét is a PR szakma Oscar-díjaként számontartott IPRA Golden World Awards döntősei közé választotta a 43 főből álló zsűri.
Magyarországi partnerrel bővített a TikTok

Magyarországi partnerrel bővített a TikTok

Több milliós hazai elérésű csatornával erősíti digitális palettáját a New Land Media.
Tévés trendek a koronavírus alatt

Tévés trendek a koronavírus alatt

A járványhelyzet világszerte – így Magyarországon is – jelentős hatással van a televíziócsatornák nézettségére.
Összeköt minket a piros, a fehér és a zöld – elindult a Tippmix 2021-es nyári kampánya

Összeköt minket a piros, a fehér és a zöld – elindult a Tippmix 2021-es nyári kampánya

2021-es év ismét a sport éve, így az idei nyár a sportfogadás szempontjából is kiemelten fontos időszak.
Eventex arany díjat nyert a Lounge Group az MVM Zenergiával

Eventex arany díjat nyert a Lounge Group az MVM Zenergiával

A nemzetközi rendezvényes versenyek egyik legnagyobbika az Eventex Awards, amelyre idén összesen 37 országból érkeztek nevezések.
1/6