2015. június 04. 13:00Bánki AttilaSzánj az olvasásra 3 percet!
Tudta Ön, hogy a márkáink nagykövetei akkor is képviselnek minket, ha nem költünk rájuk? Akkor is „velünk vannak”, ha éppen nincs kampányidőszak? És hogy sok esetben jobban érvelnek mellettünk, mint saját magunk? Mindenki szeretné, ha a termékéről a véleményvezérek pozitív kontextusban beszélnének. Tekintsük át, milyen esetekben érdemes a márkánk mellett influencer kampányt indítanunk.
Marketing
2015. március 18. 06:49Devecsai JánosSzánj az olvasásra 4 percet!
Digitális korunk óriási népszerűséget hozott a felkavaró, brutális tartalmaknak. A fogyasztásuknak gyakran a gyenge idegzetűek se tudnak ellenállni. A terjedésük ellen tudatosító kampányokkal lehetne tenni a legtöbbet. Interjú Sas István reklámpszichológussal.
Interjúk