Közösségi vérszomj

Közösségi vérszomj

Digitális korunk óriási népszerűséget hozott a felkavaró, brutális tartalmaknak. A fogyasztásuknak gyakran a gyenge idegzetűek se tudnak ellenállni. A terjedésük ellen tudatosító kampányokkal lehetne tenni a legtöbbet. Interjú Sas István reklámpszichológussal.
Nő a munkakedv, ha jól tartják a dolgozókat

Nő a munkakedv, ha jól tartják a dolgozókat

A dolgozói jólét programok jelentősen növelhetik a munkavállalók hatékonyságát – áll a Xerox legfrissebb 33 ország 428 vállalatának bevonásával elkészített kutatásában, amely arra is fényt derített, hogy a dolgozók lojalitásának növelésében is komoly szerepe van ezeknek a kezdeményezéseknek.
Támadnak az automaták!

Támadnak az automaták!

A csomagautomaták alaposan felgyorsíthatják az e-kereskedelem térnyerését – véli Bognár Ákos. A Játéknet.hu webáruház vezetője, a Szek.Org alelnöke úgy látja, hogy a Tesco és az Auchan térnyerése egyelőre nem fenyegeti az e-kereskedelem nagyobb hazai szereplőit. Hogy miért nem? Kiderül interjúnkból.
Közösségi vérszomj

Közösségi vérszomj

Digitális korunk óriási népszerűséget hozott a felkavaró, brutális tartalmaknak. A fogyasztásuknak gyakran a gyenge idegzetűek se tudnak ellenállni. A terjedésük ellen tudatosító kampányokkal lehetne tenni a legtöbbet. Interjú Sas István reklámpszichológussal.
Drónokkal pizzát? Ugyan már!

Drónokkal pizzát? Ugyan már!

A drónos csomagszállítás koncepcióterve inkább reklámértékékkel bíró innováció, mintsem valós, megtérüléssel járó, üzleti tervvel alátámasztott, mindennapi életben is megvalósítható logisztikai alternatíva – véli Deák András, a Libri-Shopline Nyrt. üzletfejlesztési igazgatója.
1/2