Így hozd ki magadból a kreatív marketingest!

Így hozd ki magadból a kreatív marketingest!

Nem muszáj hirdetésekre költened. „Csak” arra lesz szükség, hogy saját magadból és a tudásodból megossz. De hogyan kezdj neki?
Sztorizz az eladásért: mesélős szövegírás hollywoodi módszerekkel

Sztorizz az eladásért: mesélős szövegírás hollywoodi módszerekkel

Kihez érdemes fordulnod, ha szövegírás által tömegeket szeretnél elcsábítani? Azokhoz, akiknek ez a legjobban megy: a hollywoodi történetmesélőkhöz.
Az akciózás vége: árképzés fortélyok Olcsó Jánosok ellen

Az akciózás vége: árképzés fortélyok Olcsó Jánosok ellen

Ha épp a sikeres árképzés foglalkoztat, akkor A keresztapa című maffiafilm mondatából érdemes kiindulnod.
Hogyan beszélj hozzá, hogy ne hagyjon faképnél? Szövegírás tippek

Hogyan beszélj hozzá, hogy ne hagyjon faképnél? Szövegírás tippek

Ha unod a beszélgetést, mit szoktál csinálni, hogy a másik fél végre a tárgyra térjen? Megköszörülöd a torkod, esetleg megsürgeted?
Így készíts tartalommarketing vudubabát!

Így készíts tartalommarketing vudubabát!

A tipikus vásárló a tartalommarketing legfőbb múzsája. A Google Analytics elárulja, hogy ki is ő: mi a neme, életkora, hobbija.
1/3