Az LG új 4K okosmonitora beépítve kínálja a Netflixet, a Google Calendart és a Twitchet

Az LG új 4K okosmonitora beépítve kínálja a Netflixet, a Google Calendart és a Twitchet

Különleges kijelző érkezik hamarosan Magyarországra: a már most előrendelhető LG MyView okosmonitort úgy tervezték meg, hogy elősegítse a produktivitást a munka során, miközben tulajdonképpen egyszerre tölti be egy televízió és egy professzionális munkamonitor funkcióit. Aki most előrendeli az okosmonitort, 20% kedvezményt kap az LG webáruházában.
Az LG a 2024-es ISE kiállításon mutatja be legújabb kereskedelmi kijelzőit

Az LG a 2024-es ISE kiállításon mutatja be legújabb kereskedelmi kijelzőit

Az LG Electronics (LG) Barcelonában, a 2024-es Integrated Systems Europe (ISE) kiállításon mutatja be legújabb digitális kereskedelmi kijelzőmegoldásait január 30. és február 2. között. A kiskereskedelmi, vállalati, oktatási és vendéglátóipari igényekre szabott kijelzőmegoldások új, átfogó kínálatában micro LED, All-in-One LED és átlátszó OLED képernyők, valamint felhőplatformok is szerepelnek.
LG Világpremier: mesterséges intelligencia alapú, 2024-es innovációkat, ezzel pedig egy új jövőképet mutat be a vállalat

LG Világpremier: mesterséges intelligencia alapú, 2024-es innovációkat, ezzel pedig egy új jövőképet mutat be a vállalat

Az LG Electronics (LG) Világpremier címmel tartott sajtótájékoztatót a Las Vegas-i Mandalay Bay Kongresszusi Központban, amelynek keretében bemutatta a vállalat új, Az új jövőd elnevezésű jövőképét és kiállítási témáját a 2024-es CES-en.
A Kia és az Addig együttműködésében indult Magyarországon az első, LG tévékre dedikált CTV megjelenés

A Kia és az Addig együttműködésében indult Magyarországon az első, LG tévékre dedikált CTV megjelenés

Az automatizált hirdetési technológiákra specializálódott Addig és a Kia együttműködésének eredményeként indult el Magyarországon az első, LG televíziókra dedikált connected TV (CTV) kampány. A magyar piacon több mint 1,1 millió LG készülék érhető el, melyek kiváló minőségű kijelzőikkel és smart TV funkcionalitásukkal ideális platformot kínálnak a hirdetők számára, hogy hatékonyan és közvetlenül érjék el a felhasználókat otthonukban. A kampány során a reklámok egyedülálló módon integrálódnak a TV-k homescreenjébe, látványos, reklámzajmentes megjelenést biztosítva.
Számos díjjal jutalmazták az LG innovációit a 2024-es CES-en

Számos díjjal jutalmazták az LG innovációit a 2024-es CES-en

Az LG Electronics (LG) több mint 200 díjat és elismerést kapott az idei CES-en a háztartási elektronika, a szórakoztató elektronika, valamint a B2B megoldások terén bemutatott számos innovációjáért és technológiai újításáért
1/25