2024. február 29. 05:27Szánj az olvasásra 2 percet!
Az automatizált hirdetési technológiákra specializálódott Addig és a Kia együttműködésének eredményeként indult el Magyarországon az első, LG televíziókra dedikált connected TV (CTV) kampány. A magyar piacon több mint 1,1 millió LG készülék érhető el, melyek kiváló minőségű kijelzőikkel és smart TV funkcionalitásukkal ideális platformot kínálnak a hirdetők számára, hogy hatékonyan és közvetlenül érjék el a felhasználókat otthonukban. A kampány során a reklámok egyedülálló módon integrálódnak a TV-k homescreenjébe, látványos, reklámzajmentes megjelenést biztosítva.
Marketing
2024. január 30. 08:31Szánj az olvasásra 3 percet!
Az LG Electronics (LG) több mint 200 díjat és elismerést kapott az idei CES-en a háztartási elektronika, a szórakoztató elektronika, valamint a B2B megoldások terén bemutatott számos innovációjáért és technológiai újításáért
E-volution