Hitelesség a digitális korban: hogyan meséljük el utazásaink valódi történetét?

Hitelesség a digitális korban: hogyan meséljük el utazásaink valódi történetét?

Az utazás ma már nem csupán új helyek felfedezéséről szól, hanem arról is, hogyan örökítjük meg és adjuk át élményeinket másoknak. A Lounge Group podcastjának friss epizódjában Szégner Zsuzsa, a Visual Europe Group nemzetközi sales vezetője, és Nagy Benedek kreatív tartalomgyártó osztják meg gondolataikat arról, hogyan lehet hitelesen és kreatívan elmesélni egy utazás történetét.
Az elmék (h)arca: emberi vs. gépi intelligencia

Az elmék (h)arca: emberi vs. gépi intelligencia

A Lounge Group L20 podcastjének legújabb adása az empátia, az emberi kapcsolatok, a technológia és az érzelmi fejlődés tekintetében vizsgálja a legújabb mesterséges intelligenciával kapcsolatos innovációkat, eredményeket. A beszélgetésben két neves szakember, Tari Annamária pszichoterapeuta és Keleti Arthur kibertitok jövőkutató ütközteti a véleményét.
Trend, biznisz, életérzés: itt a sneaker őrület, megmutatjuk, mi van mögötte

Trend, biznisz, életérzés: itt a sneaker őrület, megmutatjuk, mi van mögötte

Manapság már cseppet sem számít idegennek a sneakerhead kifejezés, hiszen egyre jobban bővül a rajongói tábor, egyre népszerűbb a trend, miszerint „jó cipőt venni, méghozzá jó sokat”. Meg persze jó sokért, merthogy egyáltalán nem olcsók ezek a lépők. Hogyan válik valaki cipő rajongóvá, gyűjtővé, mik a legfontosabb tanácsok a sajátunk ápolását tekintve, érdemes-e megvenni valamilyen cipőt befektetés gyanánt – ezekre a kérdésekre mind választ kapunk az L20 legújabb adásában.
Hogyan formálja a PR szakma a modern kommunikációt?

Hogyan formálja a PR szakma a modern kommunikációt?

A PR nem csupán a vállalatok és márkák hírnevének fenntartásáról szól; ez a szakma az érzelmi kapcsolatok építésének, a hitelesség növelésének és a közösségek formálásának egyik alapköve. A PR világa folyamatosan új kihívásokkal néz szembe: a különböző válságok, a gyorsan változó digitális trendek és az új kommunikációs csatornák mind-mind új stratégiákat követelnek. Az L20 új epizódjában Bánhegyi Zsófia, a Szerencsejáték Zrt. kereskedelmi igazgatója és Mamusits Péter, a Lounge Communication ügyvezetője segítenek választ adni a válságkezelés, kríziskommunikáció és a PR utánpótlás legfontosabb kérdéseire.
Egy korszak vége: leköszönnek a szuperhősfilmek, de mi jön helyette?

Egy korszak vége: leköszönnek a szuperhősfilmek, de mi jön helyette?

A „Marvel-kimerültség”, mint olyan, elérte a laikus közönséget. A kevésbé fogyasztható, végtelennek tűnő filmáradat már nyomonkövethetetlen. Az L20 legújabb epizódjában Juhász Bálint műsorvezető a filmkritikus és tartalomgyártó Szirmai Gergely, valamint a GYÁR Post Production Lead CG artistja, Mariházi Ádám segítségével igyekszik megfejteni, hogy mi veheti át a helyét a filmiparban.
2/6