A piackutató szerint itt az online shoppingolás kora. De mit köszönhetünk még a pandémiának?

A piackutató szerint itt az online shoppingolás kora. De mit köszönhetünk még a pandémiának?

Az elmúlt két évtized arról szólt, mennyire zökkenőmentesen lép át az offline világunk az online korba.
Az online vásárló öt típusa a hardcore-tól a kisnyusziig

Az online vásárló öt típusa a hardcore-tól a kisnyusziig

Az online vásárlás kapcsán főleg csak a számokkal foglalkozunk, miközben a számok mögött emberek és viselkedésminták vannak. Kurucz Imre erről beszélt az Internet Hungary konferencián.
Szakadékban - interjú az NRC igazgatójával

Szakadékban - interjú az NRC igazgatójával

Az igazán komoly digitális szakadék a netezők és az azt nem használók között húzódik – állítja az NRC Marketingkutató Kft. kutatási igazgatója.
Több fogyasztás, kevesebb figyelem? Reboot Hungary összefoglaló

Több fogyasztás, kevesebb figyelem? Reboot Hungary összefoglaló

A Reboot Hungary első idei webináriumának a témája arról szólt, hogy milyen döntési pontokhoz érkeztünk a médiában.
Az online vásárló öt típusa a hardcore-tól a kisnyusziig

Az online vásárló öt típusa a hardcore-tól a kisnyusziig

Az online vásárlás kapcsán főleg csak a számokkal foglalkozunk, miközben a számok mögött emberek és viselkedésminták vannak. Kurucz Imre erről beszélt az Internet Hungary konferencián.
1/2