Az online vásárló öt típusa a hardcore-tól a kisnyusziig

Az online vásárló öt típusa a hardcore-tól a kisnyusziig

Az online vásárlás kapcsán főleg csak a számokkal foglalkozunk, miközben a számok mögött emberek és viselkedésminták vannak. Kurucz Imre erről beszélt az Internet Hungary konferencián.
Szakadékban - interjú az NRC igazgatójával

Szakadékban - interjú az NRC igazgatójával

Az igazán komoly digitális szakadék a netezők és az azt nem használók között húzódik – állítja az NRC Marketingkutató Kft. kutatási igazgatója.
A digitális bennszülöttek feladják a leckét – interjú Kurucz Imrével

A digitális bennszülöttek feladják a leckét – interjú Kurucz Imrével

Az igazán komoly digitális szakadék a netezők és az internetet nem használók között húzódik – állítja az NRC Marketingkutató Kft. kutatási igazgatója. Cége egy ezidáig egyedülálló kutatásának eredményei a Media Hungary konferencián válnak nyilvánossá.
Az online vásárló öt típusa a hardcore-tól a kisnyusziig

Az online vásárló öt típusa a hardcore-tól a kisnyusziig

Az online vásárlás kapcsán főleg csak a számokkal foglalkozunk, miközben a számok mögött emberek és viselkedésminták vannak. Kurucz Imre erről beszélt az Internet Hungary konferencián.
A digitális bennszülöttek feladják a leckét – interjú Kurucz Imrével

A digitális bennszülöttek feladják a leckét – interjú Kurucz Imrével

Az igazán komoly digitális szakadék a netezők és az internetet nem használók között húzódik – állítja az NRC Marketingkutató Kft. kutatási igazgatója. Cége egy ezidáig egyedülálló kutatásának eredményei a Media Hungary konferencián válnak nyilvánossá.