Mitől lesz hiteles a márkák személyisége?

Mitől lesz hiteles a márkák személyisége?

A DigitalHungary Klubon Kun Miklós az EssenceMediacom stratégiai igazgatója márkák lélektanát mutattatta be, hogy mitől működik a márkák perszónája.
Love brand akarsz lenni? Előbb tanulj meg udvarolni!

Love brand akarsz lenni? Előbb tanulj meg udvarolni!

Aki jól tudja elhitetni, hogy a márka szereti az ügyfelét, az bízhat abban, hogy lehet belőle love brand.
Halálpontos találkozások. Reklámzajból a reklámcsendbe.

Halálpontos találkozások. Reklámzajból a reklámcsendbe.

10 részes sorozatunkban bemutatjuk a Media-Digital Hungary Cabrio konferencia előadásait és fórumait.
Love brand akarsz lenni? Előbb tanulj meg udvarolni!

Love brand akarsz lenni? Előbb tanulj meg udvarolni!

Aki jól tudja elhitetni, hogy a márka szereti az ügyfelét, az bízhat abban, hogy lehet belőle love brand.
A fogyasztó is ember

A fogyasztó is ember

A fogyasztó ki van szolgáltatva a tartalomszolgáltatóknak, de ez fordítva is igaz
1/2