Pozitív jövőképre van igény - ez alakítja a márkaépítés kreatív trendjeit idén

Pozitív jövőképre van igény - ez alakítja a márkaépítés kreatív trendjeit idén

A Dentsu Creative „The Futures Less Traveled ” címmel tette közzé jelentését a 2024-re várható kreatív trendekről. A nemzetközi ügynökségi hálózat stratégiával és jövőkutatással foglalkozó szakértői által összeállított előrejelzés iparági példákkal és számadatokkal gazdagon illusztrált formában tárja fel a remény erejét egy változékony világban.
Kihirdették a Golden Drum Fesztivál döntőseit

Kihirdették a Golden Drum Fesztivál döntőseit

Kiválasztotta a zsűri a Golden Drum verseny döntőseit, valamint a Young Drummers zsűrije is kiválasztotta azokat a döntősöket, akik lenyűgözték őket a ″Randi egy remekmű″ című feladatukra érkezett kreatív megoldásokkal. Hogy kik jutottak tovább, október 10-én kiderül a Mastercard által meghirdetett Golden Drum Awards Show keretében.
Hidd el nincs tragédia! - Kreatív kampánnyal jelentkezik a Rossmann

Hidd el nincs tragédia! - Kreatív kampánnyal jelentkezik a Rossmann

A megújulás érdekében a Rossmann egy olyan egyedi és buzzt generáló image kampány létrehozását tűzte ki célul, ami a legfrissebb brand kutatások alapján képes újrapozícionálni a márkát.
A marketinges nem kockázik! Podcastajánló!

A marketinges nem kockázik! Podcastajánló!

Kinek áll érdekben - úgy, hogy tesz is ellene – a reklámzaj valós csökkentése? Hogyan férhet bele ez egy a nagyvállalat céljaiba?
A Dot Creative Reklámügynökség Újít: Innovatív Programsorozattal Inspirálják a Kreatívipart

A Dot Creative Reklámügynökség Újít: Innovatív Programsorozattal Inspirálják a Kreatívipart

A Dot Creative reklámügynökség új programsorozatot indít, amely egyszerre kínál inspirációt és szórakozást a kreatívipar szereplői számára. Az ügynökség így már nemcsak a kreatív kampányokról, de mostantól a szakmai továbbképzésről és közösségi eseményekről is gondoskodik.
1/5