Nem elég szexi a kommunikációs iparág

Nem elég szexi a kommunikációs iparág

Az MRSZ hosszú évek óta először mérte fel a szektorban foglalkoztatottak létszámát az OPTEN-nel együttműködve, annak adatbázisából kinyert tényadatok felhasználásával. Ennek eredményeképpen meglepő adatot publikált a Reklámszövetség az MRSZ Mini Konferencián: a kommunikációs iparágban körülbelül 115 ezren dolgoznak. Mégis számos kihívással küzd a szektor, és jelentős átalakuláson megy át a szakma. Kerekasztal beszélgetés során Liptay Gabriella, a KPMG Hungária Kft. marketing és kommunikációs igazgatója fejtegette a szektort érintő HR kérdéseket Török Diána, a GroupM Communications & Learning Directora és Vági Róbert, a Central Médiacsoport operatív vezérigazgató-helyettesének társaságában.
„Az influenszer nem egy eszköz, hanem kommunikációs partner” – interjú Hajagos Ritával

„Az influenszer nem egy eszköz, hanem kommunikációs partner” – interjú Hajagos Ritával

Töretlen az érdeklődés az influenszerek iránt a kommunikációban, egyre több márka tervez velük olyan szektorokból is, ahol korábban nem volt jellemző, hogy a közösségi médiában hírnevet szerzett tartalomgyártókkal működjenek együtt. A képlet egyszerű, mindenki gyors és látványos eredményt, nagyobb láthatóságot, növekedést vár el az influenszerek bevonásától. Az elmúlt másfél-két évben azonban megváltoztak azok a kritériumok, amelyek az influenszer marketing sikerét jelentik. Arról, hogy pontosan mik a legújabb trendek ezen a területen, Hajagos Ritát, a Red Lemon Media ügyvezető partnerét kérdeztük.
Az Astoria Agency látja el az Örvényesvölgy Fesztivál sajtókommunikációs feladatait

Az Astoria Agency látja el az Örvényesvölgy Fesztivál sajtókommunikációs feladatait

2024-ben is az Astoria Agency látja el az Örvényesvölgy Fesztivál PR-feladatait. A prémium fesztivál június 28-30. között külföldi sztárvendégekkel és kiváló hazai előadókkal érkezik a zalai dombok közé. A fellépők között lesz Matteo Bocelli, a világhírű tenor, Andrea Bocelli fia, aki először ad koncertet Magyarországon.
Nem elég szexi a kommunikációs iparág

Nem elég szexi a kommunikációs iparág

Az MRSZ hosszú évek óta először mérte fel a szektorban foglalkoztatottak létszámát az OPTEN-nel együttműködve, annak adatbázisából kinyert tényadatok felhasználásával. Ennek eredményeképpen meglepő adatot publikált a Reklámszövetség az MRSZ Mini Konferencián: a kommunikációs iparágban körülbelül 115 ezren dolgoznak. Mégis számos kihívással küzd a szektor, és jelentős átalakuláson megy át a szakma. Kerekasztal beszélgetés során Liptay Gabriella, a KPMG Hungária Kft. marketing és kommunikációs igazgatója fejtegette a szektort érintő HR kérdéseket Török Diána, a GroupM Communications & Learning Directora és Vági Róbert, a Central Médiacsoport operatív vezérigazgató-helyettesének társaságában.
A MITTE-t választotta a DVM-Greenfield

A MITTE-t választotta a DVM-Greenfield

DVM-Greenfield néven indít közös vállalatot a DVM group és a Greenfield Development. Az összefogás célja, hogy kombinálják az DVM group évtizedes építőipari tapasztalatait a Greenfield Development átfogó ipari generálkivitelezési ismereteivel. Az új társaság szoros együttműködést alakított ki a Limelog gyártó és logisztikai céggel, hogy egyedülálló, integrált szolgáltatásokat kínáljon ügyfeleinek a hazai piacon. Az induláskor a DVM-Greenfield már több mint 70 000 négyzetméter generálkivitelezési és projektmenedzsmenti megbízással rendelkezett a portfóliójában.
1/24