Határozott korlátokkal és őszinte kommunikációval támogathatjuk gyermekeink „digitális” iskolaérettségét

Határozott korlátokkal és őszinte kommunikációval támogathatjuk gyermekeink „digitális” iskolaérettségét

Már a 4-6 évesek 90 százaléka használ okoseszközöket – de nem mindegy, hogyan.
Gyorsítja a kommunikációst és növeli a teljesítményt a Samsung új platformja

Gyorsítja a kommunikációst és növeli a teljesítményt a Samsung új platformja

A Samsung a Mobile World Congress (MWC) eseményen mutatta be One UI Watch felületet, amely a Galaxy Watch és az okostelefon ökoszisztéma használatát m
A tűpontosan mért fogyasztói hangulat lehet a hatékony marketing kulcsa. II./I. rész

A tűpontosan mért fogyasztói hangulat lehet a hatékony marketing kulcsa. II./I. rész

Két részes beszélgetés Mérő Ádámmal, a Coca-Cola európai Consumer & Shopper Connection igazgatójával.
Internet Hungary – PR az egész világ?! A Public Relation reneszánsza, vagy csak a járvány hatása?

Internet Hungary – PR az egész világ?! A Public Relation reneszánsza, vagy csak a járvány hatása?

Mit is jelent az, hogy a PR reneszánszát éljük? Hogyan tudnak az ügynökségek adaptív üzemmódba kapcsolni? Miért érdemes ma PR-esként nemzetközi piacra lépni? Miért fontos megismernünk a Z generáció szubkultúrákhoz való tartozásukat? Hogyan tegye önmagát nélkülözhetetlenné egy PR-os a médiumok számára? A 2021-es Internet Hungary konferencia PR szekció előadássorozata többek között ezekre a kérdésekre kereste a választ.
A Mediator végzi a legjelentősebb hazai autómárka-portfólió kommunikációját 2023-tól

A Mediator végzi a legjelentősebb hazai autómárka-portfólió kommunikációját 2023-tól

A Mediator nyerte az AutoWallis Csoportba tartozó Wallis Automotive Europe (WAE) által kiírt kommunikációs tendert, így 2023-tól az ügynökség felel a Jaguar, a Land Rover, az Opel, a Renault, a Dacia, az Alpine, az ISUZU és a SsangYong autómárkák teljeskörű hazai kommunikációjáért.
1/16