A reklámipar három felvonása: múlt, trauma, jövő

A reklámipar három felvonása: múlt, trauma, jövő

Kovács Levente, a White Rabbit reklámügynökség alapítója és kreatív igazgatója a DigitalHungary Klubon tartott gondolatébresztő előadást a reklám és marketing világának evolúciójáról.
Ők lettek az Effie2024 díjazottjai

Ők lettek az Effie2024 díjazottjai

A Telekom „Bajnokok Ezrei” AI rendszerrel támogatott, de az emberi teljesítményen keresztül inspiráló kampánya a 2024-es hazai Effie versenyének győztese: a két Arannyal és a Platina Effie-vel jutalmazott pályamű a Magyar Telekom és a Mito alkotása, ezzel ők a hatékonysági verseny „Év Megbízója” – „Év Ügynöksége” is.
„Sosem hittem el, hogy elég, ha az ember egy lábon áll” – interjú Hegyi Nórával

„Sosem hittem el, hogy elég, ha az ember egy lábon áll” – interjú Hegyi Nórával

Hegyi Nóra rendező, producer, kreatív szakember, az üzleti filmek szakértője, volt televíziós műsorvezető, jelenleg pedig a Kolibri Pictures tulajdonos-ügyvezetője. Cégvezetőként kollégáival nem csupán arra vállalkozik, hogy hosszabb-rövidebb filmek gyártásával gazdasági társaságok imázsát építse, kríziskommunikációját szakértelemmel kezelje. A versenyszférán kívül Nóra társdalami szerepvállalása is jelentős: számos civil közösség tudhatja magáénak a Kolibri Pictures szakmai és mozgóképi támogatását.
Logika vagy mágia a marketingkommunikáció?

Logika vagy mágia a marketingkommunikáció?

A DigitalHungary Klubon Juhász Péter Tibor, a Vodafone és a DIGI márkaigazgatója azt mutatta meg, hogyan épül egymásra az adat alapú üzleti gondolkodás és a marketing művészete, és hogyan kell ezt sikeresen alkalmazni.
Ők lettek az Effie2024 díjazottjai

Ők lettek az Effie2024 díjazottjai

A Telekom „Bajnokok Ezrei” AI rendszerrel támogatott, de az emberi teljesítményen keresztül inspiráló kampánya a 2024-es hazai Effie versenyének győztese: a két Arannyal és a Platina Effie-vel jutalmazott pályamű a Magyar Telekom és a Mito alkotása, ezzel ők a hatékonysági verseny „Év Megbízója” – „Év Ügynöksége” is.
1/32