Erősödik a kereskedelem India és Magyarország között

Erősödik a kereskedelem India és Magyarország között

Új platform köti össze az indiai gyártókat és a magyar kereskedőket.
2023-ban egyre fontosabb lesz az ár a vásárlói döntéseknél

2023-ban egyre fontosabb lesz az ár a vásárlói döntéseknél

A 2022-es makrogazdasági kihívásokat követően az olyan tényezők, mint a lassuló gazdaság és a vásárlóerő csökkenése komoly hatással lesznek 2023-ban a kiskereskedelmi eladásokra – derül ki a Deloitte jelentéséből.
A hozzáértőknek aranybányát jelenthetnek az online apróhirdetések

A hozzáértőknek aranybányát jelenthetnek az online apróhirdetések

Kevés olyan jól működő szeglete van az online világnak, ahol nem a globális technológiai cégek a vezető szereplők. A listing oldalaknál a helyi elvárások és specialitások mellett ebben a legnagyobb szerepe annak volt, hogy folyamatosan új válaszokat tudtak adnia a digitalizáció újabb és újabb kihívásaira – véli Halász Bertalan, a JóAutók.hu oldalt működtető Net Mobilitás Zrt. vezérigazgatója
A holland Bol.com bevételei is csökkentek 2022 végén

A holland Bol.com bevételei is csökkentek 2022 végén

Az európai szinten is jelentős holland piactér forgalma 2,9 százalékkal mérséklődött 2022 negyedik negyedévében, szemben az egy évvel korábbi, 7,8 százalékos növekedéssel.
Bajban a kereskedelem: a vásárlók 69%-a visszafogja a kiadásait

Bajban a kereskedelem: a vásárlók 69%-a visszafogja a kiadásait

Minden korcsoportban egyre emelkedő számot mutat a vásárlók azon aránya, akik nemcsak pénzügyi helyzetük miatt aggódnak, de visszafogják a nem feltétlenül szükséges kiadásaikat. Az új értékesítési csatornák bevonása és az influencerek alkalmazása kulcsfontosságú lehet a vásárlásösztönzés szempontjából.
1/16