Mesterséges intelligenciák egymásközt: a ChatGPT interjúja Kate-tel

Mesterséges intelligenciák egymásközt: a ChatGPT interjúja Kate-tel

A K&H lakossági ügyfeleinek 72,5 százaléka, összesen 599 ezren fő digitálisan aktív. Az ügyfelek egyharmada, összesen 272 ezren használnak virtuális (digitalizált) bankkártyát. Októberben a digitális ügyfelek 10 százaléka használta Kate-et, a K&H mesterséges intelligencia-alapú digitális pénzügyi asszisztensét.
K&H: Kate ellenáll a hódolók ostromának

K&H: Kate ellenáll a hódolók ostromának

Egyre többen veszik igénybe Kate, a K&H személyes digitális asszisztensének segítségét. Bár vannak, akik bolondoznak Kate-tel, őt ez sem zavarja: kedvesen kitér az oda nem illő kérdések elől. Németh Balázs, a K&H innovációs vezetője szerint a mesterséges intelligencián alapuló személyes digitális asszisztens bevált, az ügyfelek megszerették, és Kate is minden nap tanul tőlük valamit.