A párhuzamos médiahasználat előretörése

A párhuzamos médiahasználat előretörése

Egyre több médiatartalmat fogyasztunk, egyre több platformon. A Kantar Hofmann TGI adatai azt mutatják, hogy ez úgy lehetséges, hogy gyors ütemben növekedett a párhuzamos médiafogyasztás, különösen az online tartalmak fogyasztása közben.
Kétszeresére nőtt az okostelefon-tulajdonosok száma

Kétszeresére nőtt az okostelefon-tulajdonosok száma

2012 óta világszerte kétszeresére nőtt az okostelefon-tulajdonosok száma - derült ki a Google legújabb felméréséből. A Google által megbízott, Kantar TNS nevű piackutató cég az elmúlt öt évben fogyasztók százezreit kérdezte meg világszerte média- és internetfogyasztási szokásaikról.
1 milliárd körül járhat a teljes hazai influencer médiaköltés

1 milliárd körül járhat a teljes hazai influencer médiaköltés

A piac szereplői és a Kantar Hungary együttműködésének révén havi frissítésű, összesített influencer médiaköltési adatok állnak majd a megbízók és a médiatervezők rendelkezésére.