Az előfizetési díj nélküli TV-s tartalmak reneszánsza

Az előfizetési díj nélküli TV-s tartalmak reneszánsza

A tévés reklámköltések, hosszú évek stagnálása után megint érezhetően felfelé indultak, azaz az előfizetési díj nélkül kínált tartalmak most egy erősebb reklámozói piacon bővülhetnek – mondja Schneider Henrik.
Mégis lesznek élőhalottak!

Mégis lesznek élőhalottak!

Az ügyfelek közösségi médiból érkező heves vélemény-reakcióra hallgatva a FOX Networks Group és a Telekom megállapodott a folytatásról.
A display reneszánsza

A display reneszánsza

Egy jó display úgy néz ki, mint egy jobb játék-app. Ráadásul ezt ma már oda helyezik és akkor, ahová és amikor csak a megrendelő akarja – akár okostévére is egy reklám árának töredékéért. A hárombetűs modern marketinges szakkifejezések (RTB, CTR, SSP, stb.) lendületesen terjednek világszerte, ezzel párhuzamosan azonban fény derül az árnyoldalaira is – az Evolution 2015 konferencia B termének előadásaiból mindent megtudhattunk a témáról.
Konszolidálódik a kábeltévés piac

Konszolidálódik a kábeltévés piac

Továbbra is kifogásolhatónak tartja az országos kereskedelmi tévék műsordíjra irányuló törekvését Kéry Ferenc, aki már több mint 15 éve a Magyar Kábelkommunikációs Szövetség elnöke.
Felvásárlással bővíti hálózatát a UPC

Felvásárlással bővíti hálózatát a UPC

Az infokommunikációs cég Bicskén az Elektrokomfort Kft. felvásárlásával csaknem 5000 új háztartásba juttatja el a szolgáltatásait.
1/2