2016. november 09. 15:47Szánj az olvasásra 1 percet!
Az ügyfelek közösségi médiból érkező heves vélemény-reakcióra hallgatva a FOX Networks Group és a Telekom megállapodott a folytatásról.
Kultúra
2015. június 23. 09:24Halaska GáborSzánj az olvasásra 7 percet!
A tévés reklámköltések, hosszú évek stagnálása után megint érezhetően felfelé indultak, azaz az előfizetési díj nélkül kínált tartalmak most egy erősebb reklámozói piacon bővülhetnek – mondja Schneider Henrik.
Interjúk
2015. április 13. 10:00Devecsai JánosSzánj az olvasásra 3 percet!
Egy jó display úgy néz ki, mint egy jobb játék-app. Ráadásul ezt ma már oda helyezik és akkor, ahová és amikor csak a megrendelő akarja – akár okostévére is egy reklám árának töredékéért. A hárombetűs modern marketinges szakkifejezések (RTB, CTR, SSP, stb.) lendületesen terjednek világszerte, ezzel párhuzamosan azonban fény derül az árnyoldalaira is – az Evolution 2015 konferencia B termének előadásaiból mindent megtudhattunk a témáról.
Média