Elindult a Das WeltAuto TikTok-csatornája

Elindult a Das WeltAuto TikTok-csatornája

Tovább bővül a Porsche Hungaria használt autós üzletágának, a Das WeltAutonak a kommunikációs eszköztára: a társaság immár TikTokon is elérhető. Az elsősorban fiatalok körében népszerű platformon szórakoztató, látványos és használt autó vásárlással kapcsolatos edukációs videókra, valamint játékokra is számíthatnak az oldal követői.
Szavak, amelyek korszakokat formálnak: Szvetelszky Zsuzsa a varázsigékről

Szavak, amelyek korszakokat formálnak: Szvetelszky Zsuzsa a varázsigékről

A „varázsigék” nem csupán mágikus szavak mesékből, hanem olyan kifejezések, amelyek egy korszak társadalmi, kulturális jelenségeit tükrözik. Szvetelszky Zsuzsa szociálpszichológus a 25. Internet Hungary konferencián tartott előadásában a szavak erejét és hatását járta körül, példákat hozva a mindennapi életből és a közösségi médiából.
Vége a közösségi oldalak önkényének? Már indokolniuk kell, ha törölnek valamit

Vége a közösségi oldalak önkényének? Már indokolniuk kell, ha törölnek valamit

Az online platformok használata során – ideértve különösen a különböző közösségi és tartalommegosztó oldalakat – a felhasználók gyakran szembesülhettek azzal, hogy egy-egy bejegyzésük, hozzászólásuk, de akár a profiljuk is anélkül került korlátozásra vagy törlésre, hogy az érintett szolgáltató ezirányú döntését indokolta volna. A szolgáltatók – egységes jogi szabályrendszer hiányában – ilyen esetekben legfeljebb annyit tettek, hogy döntésük indokolásaként általános jelleggel hívták fel felhasználási feltételeik megsértését. Ez már Magyarországon is megváltozhat az Online Platform Vitarendező Tanács létrehozása következtében? De hogy mi is ez a lehetőség, azt dr. Hegedűs Eszter, a Jaczkovics Ügyvédi Iroda szakértője foglalta össze.
Ismerik, sokszor mégsem védekeznek a közösségi média veszélyei ellen a fiatalok

Ismerik, sokszor mégsem védekeznek a közösségi média veszélyei ellen a fiatalok

A serdülő lányok mintegy fele érzi magát kevésbé szépnek a közösségi médiafelületeken látottak hatására, mert sokukban nem tudatosul, hogy az online tér gyakran hamis valóságképet tár eléjük – egyebek mellett erre mutatott rá a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) kutatása, amely a 13–16 éves kamaszok közösségimédia-használati szokásait vette górcső alá.
A közösségi média az új pénzügyi tanácsadó?

A közösségi média az új pénzügyi tanácsadó?

A magyarok közel egyharmada érzi úgy, hogy kényelmesen megél jövedelméből, míg akiknél hiányos a kassza, azoknak havi plusz 200 ezer forintra lenne szüksége. A lakosság 9 százaléka venne fel hitelt a következő 1 évben, a nem lakáscélú hitel tervezett összege 1,1 millió forint. A válaszadók 37 százaléka pénzügyi témákban megbízható forrásnak tartja a közösségi médiát, 15 százalékuk döntést is hoz az ott látottak alapján. A gyors kattintás a hitelfelvételi folyamat kapcsán is alap: a teljes online ügyintézés a magyarok fele szerint elvárható – derült ki a Cofidis Hitel Monitor reprezentatív kutatásából.
1/58