
2021. augusztus 17. 05:05Szilágyi KatalinSzánj az olvasásra 2 percet!
A Media-Digital Hungary Cabrio második fórumbeszélgetésén a megrendelői oldal dilemmáiról volt szó, és hogy mit várhatunk az idén.
Marketing

2017. május 07. 10:01Bucsky PéterSzánj az olvasásra 6 percet!
Jelentősen romlott az elmúlt években a tévés hirdetések hatékonysága, és nagy változásokra lenne szükség a reklámidő értékesítésben ahhoz, hogy továbbra is értékes felület maradjon a hirdetőknek. Juhász Péter Tibor, a Magyar Telekom marketingkommunikációs vezetője szerint ma már a digitális reklámokkal is meg lehet közelíteni a tévés hirdetések ismertségét.
Media Hungary

2016. július 18. 17:01Halaska GáborSzánj az olvasásra 6 percet!
Az autókereskedő és a politikus bizalmi hátrányával induló marketingest nem a szava, hanem tettei minősítik – húzza alá Juhász Péter Tibor. A szakmának igen széles körben a ´marketing for the people´ elvét kellene követni – véli a Telekom lakossági kampányainak felelőse, marketingkommunikációs vezető.
Interjúk