Nincs új a nap alatt: Oda kell menni, ahol a fogyasztó lesz

Nincs új a nap alatt: Oda kell menni, ahol a fogyasztó lesz

A Media-Digital Hungary Cabrio második fórumbeszélgetésén a megrendelői oldal dilemmáiról volt szó, és hogy mit várhatunk az idén.
A tévé még nem halott, de haldoklik – interjú Juhász Péter Tiborral

A tévé még nem halott, de haldoklik – interjú Juhász Péter Tiborral

Jelentősen romlott az elmúlt években a tévés hirdetések hatékonysága, és nagy változásokra lenne szükség a reklámidő értékesítésben ahhoz, hogy továbbra is értékes felület maradjon a hirdetőknek. Juhász Péter Tibor, a Magyar Telekom marketingkommunikációs vezetője szerint ma már a digitális reklámokkal is meg lehet közelíteni a tévés hirdetések ismertségét.
A marketinges csak kiabál?

A marketinges csak kiabál?

Az autókereskedő és a politikus bizalmi hátrányával induló marketingest nem a szava, hanem tettei minősítik – húzza alá Juhász Péter Tibor. A szakmának igen széles körben a ´marketing for the people´ elvét kellene követni – véli a Telekom lakossági kampányainak felelőse, marketingkommunikációs vezető.
Etikusnak lenni nem egyenlő az önmagunk promotálásával

Etikusnak lenni nem egyenlő az önmagunk promotálásával

Az alábbi interjúban szó lesz többek között a multik és a média felelős magatartásáról is.
A tévé még nem halott, de haldoklik – interjú Juhász Péter Tiborral

A tévé még nem halott, de haldoklik – interjú Juhász Péter Tiborral

Jelentősen romlott az elmúlt években a tévés hirdetések hatékonysága, és nagy változásokra lenne szükség a reklámidő értékesítésben ahhoz, hogy továbbra is értékes felület maradjon a hirdetőknek. Juhász Péter Tibor, a Magyar Telekom marketingkommunikációs vezetője szerint ma már a digitális reklámokkal is meg lehet közelíteni a tévés hirdetések ismertségét.
2/3