Logika vagy mágia a marketingkommunikáció?

Logika vagy mágia a marketingkommunikáció?

A DigitalHungary Klubon Juhász Péter Tibor, a Vodafone és a DIGI márkaigazgatója azt mutatta meg, hogyan épül egymásra az adat alapú üzleti gondolkodás és a marketing művészete, és hogyan kell ezt sikeresen alkalmazni.
Ismerje meg a Példakép díj MARKETING kategóriájának jelöltjeit!

Ismerje meg a Példakép díj MARKETING kategóriájának jelöltjeit!

Segítsen Ön is eldönteni, hogy ki kapja idén a Példakép díjat MARKETING kategóriában!
Internet Hungary: Az átalakuló hirdetési piac és az új felületek a marketingszakmát is megváltoztatják

Internet Hungary: Az átalakuló hirdetési piac és az új felületek a marketingszakmát is megváltoztatják

A koronavírus-járvány által felforgatott piac hogyan tud alkalmazkodni az új igényekhez a digitális megoldások rendkívüli gyorsulása közepette?
Ismerje meg a Példakép díj MARKETING kategóriájának jelöltjeit!

Ismerje meg a Példakép díj MARKETING kategóriájának jelöltjeit!

Segítsen Ön is eldönteni, hogy ki kapja idén a Példakép díjat MARKETING kategóriában!
Ezért fizetnek egy márkáért akár többet is – őszinte beszélgetés a marketing működő és nem működő megoldásairól

Ezért fizetnek egy márkáért akár többet is – őszinte beszélgetés a marketing működő és nem működő megoldásairól

Nézzünk szembe őszintén a marketinggel! Mi is tudjuk, hogyha nincs a kedvenc jégkrémünk egy boltban, gond nélkül vásárolnunk másikat. Akkor miért hisszük, hogy a fogyasztók tűzön vízen át lojálisak lesznek? De mégis mitől van, hogy egyes márkák hosszú távon is sikeresek, sokat keresnek vele? Nem egy-két jól kitalált kreatív, hanem a purpose-re épített értékek hozhatnak csak profitot – derül ki Juhász Péterrel, a Vodafone márka- és médiaigazgatójával készített podcast beszélgetésünkből
1/3