Valentin-napi felmérés: használt Lego rózsa ajándékba?

Valentin-napi felmérés: használt Lego rózsa ajándékba?

Szívecskés plüssállatok és óriási csokrok, avagy idén is nagy volt a Valentin-napi meglepetéskavalkád. A jeles napon felmerült a kérdés, hogy ötletesebb, jobb ajándékot lehet-e vásárolni a másodpiacon. A Jófogás online felmérést is készített a témában, amit csaknem 2500 felhasználó töltött ki.
Ezeket a használt tárgyakat keresik a magyarok karácsony előtt

Ezeket a használt tárgyakat keresik a magyarok karácsony előtt

Leginkább a használt elektronikai eszközök, főleg a konzolok, az okostelefonok, a házimozi rendszerek és a laptopok iránt nőtt meg a kereslet. A Jófogás a közelgő ünnepek előtt megnézte, hogy mire keresnek a magyar internetezők.
Felmérés: szükségünk lenne vásárlásmentes időszakra

Felmérés: szükségünk lenne vásárlásmentes időszakra

Vásárlási kényszer és túlfogyasztás, avagy ismét nyakunkon a Black Friday. Ám az akciók hatására, sok esetben feleslegesen vásárolt termékek egy része bizony utólag az online piactereken köt ki. A túlfogyasztást csúcsra pörgető időszakhoz kapcsolódóan a Jófogás idén is készített egy felmérést, amit csaknem 1500 felhasználó töltött ki.
Tavaly naponta 27 ezer hirdetés került fel a Jófogásra

Tavaly naponta 27 ezer hirdetés került fel a Jófogásra

Szövőszék, kecskepapagáj, népviselet, kutyakocsi, rejtett kamera, avagy a felhasználók fantáziájának semmi sem szabhat határt, ha a Jófogáson keresnek. Az egyik legnagyobb hazai tulajdonú online piactér összesítette a 2023-as évre vonatkozó legérdekesebb adatait, amik betekintést nyújthatnak a magyarok használt cikkekhez fűződő viszonyába is.
Újabb nagy dobás: kibővül az Adevinta CMH sales house portfóliója

Újabb nagy dobás: kibővül az Adevinta CMH sales house portfóliója

A Jófogás, a Használtautó.hu és az Autónavigátor.hu felületeit kiegészítve, 2024 elejétől a Vaterához és az ingatlan.com-hoz tartozó display felületeket is az Adevinta Classified Media Hungary Kft. sales house-a értékesíti. Ez a hazai e-kereskedelmi piacot felrázó, az ingatlan.com Zrt. cégcsoport által levezényelt tulajdonosváltást követő első nagyobb lépés a márkák közötti szinergiák hatékonyabb kihasználása felé.
1/7