Hogyan készül fel a magyar médiapiac a reklámértékesítés átalakulására?

Hogyan készül fel a magyar médiapiac a reklámértékesítés átalakulására?

Olyan nemzetközi trendek, mint a programozott reklám (programmatic trading) alakítják át a hazai piacot is, a változásokra azonban érdemes mind a hirdetőknek és ügynökségeknek, mind a médiatulajdonosoknak időben felkészülni. A gyors alkalmazkodás kulcskérdés az egyre inkább globalizálódó versenyben – véli Balatoni Emese, a Central Médiacsoport Digitális Szolgáltatások részlegének értékesítési vezetője.
A Programmatic Buying osztrák szemmel

A Programmatic Buying osztrák szemmel

“Akármilyen hatékonynak is tűnik a Programmatic Buying a médiavásárlók szemszögéből, rossz kreatívokon nem képes javítani.”, írja George Nimeh, az osztrák Kurier médiavállalat digitális vezetője a werbeplanung.at reklámszakmai kiadványban.
A valós idejű licit (az RTB) mindent visz! – Interjú Jakab Attilával az Infectious Media ügyfélkapcsolati igazgatójával

A valós idejű licit (az RTB) mindent visz! – Interjú Jakab Attilával az Infectious Media ügyfélkapcsolati igazgatójával

Az Egyesült Királyságban és Franciaországban is dominálnak a valós idejű licit alapú (real time bidding, RTB) hirdetések. Nagy kérdés, hogy nálunk mikor fog robbanni ez a hirdetési forma, amellyel akár több milliárd megjelenés közül válogatva jóval célzottabb felületet lehet elérni.
Hogyan készül fel a magyar médiapiac a reklámértékesítés átalakulására?

Hogyan készül fel a magyar médiapiac a reklámértékesítés átalakulására?

Olyan nemzetközi trendek, mint a programozott reklám (programmatic trading) alakítják át a hazai piacot is, a változásokra azonban érdemes mind a hirdetőknek és ügynökségeknek, mind a médiatulajdonosoknak időben felkészülni. A gyors alkalmazkodás kulcskérdés az egyre inkább globalizálódó versenyben – véli Balatoni Emese, a Central Médiacsoport Digitális Szolgáltatások részlegének értékesítési vezetője.
Nyomul a digitalizáció –Interjú Somlói Zsolttal a Mindshare médiaügynökség vezetőjével (második rész)

Nyomul a digitalizáció –Interjú Somlói Zsolttal a Mindshare médiaügynökség vezetőjével (második rész)

Magyarországon továbbra is elsődleges média a televízió, de e mellé már egy digitális, például Facebook kampányt is kérnek a megrendelők. A lájkvadászatot azonban nem tartja jó megoldásnak Somlói Zsolt.