Környezetvédelemről szóló novellapályázatot hirdet a JCDecaux és az E.ON

Környezetvédelemről szóló novellapályázatot hirdet a JCDecaux és az E.ON

A jó történetek elgondolkodtatnak, cselekvésre késztetnek és megváltoztathatják a jövőt — miért ne tehetnék jobbá a bolygónk sorsát is? A JCDecaux Álljon meg egy novellára! pályázata az E.ON támogatásával idén a környezetvédelemre fókuszál, és olyan alkotásokat vár a megszokott, egyoldalas terjedelemben, melyek megoldást adhatnak környezetünk jobbá tételére, vagy éppen a Föld megmentésére.
Az outdoor  hirdetések még a kijárási korlátozások alatt is elértek 8,5 millió embert – interjú Samu Tímeával

Az outdoor hirdetések még a kijárási korlátozások alatt is elértek 8,5 millió embert – interjú Samu Tímeával

A második hullámra a hirdetők felismerték, hogy továbbra is ez a talán legszélesebb elérést biztosító médiafelület.
Az irodalom is növelheti a reputációt, de még a bevételeket is

Az irodalom is növelheti a reputációt, de még a bevételeket is

A digitalizáció az utcai hirdetéseket sem kerüli el, Magyarország is beáll a sorba - interjú Samu Tímeával, a JCDecaux vezérigazgatójával.
Reklámpiaci körkép: legalább olyan erős a közterület, mint a közösségi média

Reklámpiaci körkép: legalább olyan erős a közterület, mint a közösségi média

Már ugyanabból a pozícióból verseng a fogyasztók figyelméért a közterületi reklám, mint a közösségi média vagy az internet.
Elsétálsz a JCDecaux plakátja mellett és az felveszi a kapcsolatot a mobiloddal

Elsétálsz a JCDecaux plakátja mellett és az felveszi a kapcsolatot a mobiloddal

A beacon technológián alapuló eszköz és a kampánymotor is magyar fejlesztés.
2/4