Újabb nagy dobás: kibővül az Adevinta CMH sales house portfóliója

Újabb nagy dobás: kibővül az Adevinta CMH sales house portfóliója

A Jófogás, a Használtautó.hu és az Autónavigátor.hu felületeit kiegészítve, 2024 elejétől a Vaterához és az ingatlan.com-hoz tartozó display felületeket is az Adevinta Classified Media Hungary Kft. sales house-a értékesíti. Ez a hazai e-kereskedelmi piacot felrázó, az ingatlan.com Zrt. cégcsoport által levezényelt tulajdonosváltást követő első nagyobb lépés a márkák közötti szinergiák hatékonyabb kihasználása felé.
Magyar kézbe került a Használtautó.hu és a Jófogás

Magyar kézbe került a Használtautó.hu és a Jófogás

Magyar tulajdonba került a Használtautó.hu és a Jófogás, miután összehangolt felvásárlás eredményeként az ingatlan.com Zrt. és az Extreme Digital korábbi alapítói megvásárolták a norvég anyacégtől. A felvásárlás révén egy olyan magyar online cégcsoport jön létre, amely képes felvenni a versenyt a hazai piacon egyre aktívabb régiós, tengerentúli és távol-keleti szereplőkkel is.
Jófogás: Folytatódik az ORFK-val közös adatvédelmi kampány

Jófogás: Folytatódik az ORFK-val közös adatvédelmi kampány

Az elmúlt időszakban tovább szaporodtak az adathalász kísérletek, miközben a kiberbűnözők egyre kifinomultabb módszerekkel és egyre többféle szektorban próbálkoznak. A felhasználók védelméért október közepétől folytatódik az ORFK szakmai támogatásával és a legnagyobb iparági szereplők bevonásával megvalósuló országos figyelemfelhívó kampány. A bejelentő sajtótájékoztatót ma 10:30-kor tartották.
Felmérés: szükségünk lenne vásárlásmentes időszakra

Felmérés: szükségünk lenne vásárlásmentes időszakra

Vásárlási kényszer és túlfogyasztás, avagy ismét nyakunkon a Black Friday. Ám az akciók hatására, sok esetben feleslegesen vásárolt termékek egy része bizony utólag az online piactereken köt ki. A túlfogyasztást csúcsra pörgető időszakhoz kapcsolódóan a Jófogás idén is készített egy felmérést, amit csaknem 1500 felhasználó töltött ki.
Vannak, akik még soha nem cseréltek jelszót

Vannak, akik még soha nem cseréltek jelszót

A Jófogás online kérdőívvel térképezte fel a felhasználók online biztonsághoz való hozzáállását. A több mint 4 ezer fős minta alapján kiderült, hogy a kitöltők több mint egynegyede sosem cserélte le a legfontosabb, egyebek mellett e-mail, közösségi média és bankfiókokhoz tartozó jelszavait. Éppen ezért a Jófogás továbbra is adatvédelmi tippekkel segíti a felhasználókat, többek között az oldalán és hírlevelekben, illetve influencertartalmakkal is.
2/7