Generációk munkahelyi motiválása

Generációk munkahelyi motiválása

Június 15-én, a budapesti Electrolux Showroom által nyújtott exkluzív környezetben került sor a svéd, a svájci és a holland kamara egy délelőttöt átölelő közös rendezvényére, amely középpontjában a munkahelyi generációs motivációk álltak.
Mire elegendő 1, 5 vagy 10 perc?

Mire elegendő 1, 5 vagy 10 perc?

Nem kell szakembernek lenni ahhoz, hogy hozzájáruljunk egy élet megmentéséhez. Még csak sok idő sem kell. Mindössze annyi, hogy ne menjünk tovább, frissítsük tudásunkat és legyünk tudatában annak, hogy képesek vagyunk segíteni – támasztotta alá az IPSOS friss kutatása.
Nem félnek a tévé pozíciójának romlásától a szakemberek

Nem félnek a tévé pozíciójának romlásától a szakemberek

Sőt, véleményük szerint a COVID-19 járvány következtében kialakult piaci helyzet inkább hasznára válhat a televíziónak.
Nem öreg, csak régebb óta fiatal

Nem öreg, csak régebb óta fiatal

A közel kilenc év után, 2022 őszén megismételt multiclient Ipsos kutatás által kitűzött cél az 50+ éves fogyasztók életmódjának, szabadidős tevékenységének, egészségi állapotának, pénzügyi helyzetének és vásárlási szokásainak feltérképezése volt. A személyes adatfelvételű nagymintás, országos piacvizsgálat támogató partnerek hozzájárulásával valósult meg, és februártól elérhető bármely érdeklődő ügyfél számára.
A magyarok szívesen vennék, ha kedvezményekkel jutalmaznák a fenntartható vásárlást

A magyarok szívesen vennék, ha kedvezményekkel jutalmaznák a fenntartható vásárlást

A válaszadók 70%-a értékelné, ha kedvezmények, visszatérítések járnának a környezetbarát termékek választásáért.
2/3