Nem öreg, csak régebb óta fiatal

Nem öreg, csak régebb óta fiatal

A közel kilenc év után, 2022 őszén megismételt multiclient Ipsos kutatás által kitűzött cél az 50+ éves fogyasztók életmódjának, szabadidős tevékenységének, egészségi állapotának, pénzügyi helyzetének és vásárlási szokásainak feltérképezése volt. A személyes adatfelvételű nagymintás, országos piacvizsgálat támogató partnerek hozzájárulásával valósult meg, és februártól elérhető bármely érdeklődő ügyfél számára.
A magyarok szívesen vennék, ha kedvezményekkel jutalmaznák a fenntartható vásárlást

A magyarok szívesen vennék, ha kedvezményekkel jutalmaznák a fenntartható vásárlást

A válaszadók 70%-a értékelné, ha kedvezmények, visszatérítések járnának a környezetbarát termékek választásáért.
Ipsos: Itthon is divatba jönnek a külföldi webshopok

Ipsos: Itthon is divatba jönnek a külföldi webshopok

Egy friss kutatás szerint a nemzetközi online kereskedelem bővülésének az egyik legfontosabb mozgatórugója, hogy a fogyasztók külföldön olcsóbban juthatnak egyes termékekhez.
Mire elegendő 1, 5 vagy 10 perc?

Mire elegendő 1, 5 vagy 10 perc?

Nem kell szakembernek lenni ahhoz, hogy hozzájáruljunk egy élet megmentéséhez. Még csak sok idő sem kell. Mindössze annyi, hogy ne menjünk tovább, frissítsük tudásunkat és legyünk tudatában annak, hogy képesek vagyunk segíteni – támasztotta alá az IPSOS friss kutatása.
Nem félnek a tévé pozíciójának romlásától a szakemberek

Nem félnek a tévé pozíciójának romlásától a szakemberek

Sőt, véleményük szerint a COVID-19 járvány következtében kialakult piaci helyzet inkább hasznára válhat a televíziónak.
1/2