Nem félnek a tévé pozíciójának romlásától a szakemberek

Nem félnek a tévé pozíciójának romlásától a szakemberek

Sőt, véleményük szerint a COVID-19 járvány következtében kialakult piaci helyzet inkább hasznára válhat a televíziónak.
Szerencsés Tiborral erősít az Ipsos

Szerencsés Tiborral erősít az Ipsos

Az üzletfejlesztés mellett a marketing és a gyógyszeripari üzletág vezetése, ügyfélkapcsolatainak felügyelete, az üzletági stratégia és ehhez illeszkedő új szervezeti felépítés kialakítása lesz a feladata az Ipsos új Marketing Business Unit Directorának.
Ipsos: Itthon is divatba jönnek a külföldi webshopok

Ipsos: Itthon is divatba jönnek a külföldi webshopok

Egy friss kutatás szerint a nemzetközi online kereskedelem bővülésének az egyik legfontosabb mozgatórugója, hogy a fogyasztók külföldön olcsóbban juthatnak egyes termékekhez.