″Mit érnek a zöldre festett padok a haldokló fák alatt?!″

″Mit érnek a zöldre festett padok a haldokló fák alatt?!″

Fenntarthatóság helyett, digitális búcsúcédulákkal megváltott lelkiismeret. Gondolat szilánkok a fenntarthatóságról, és az utánunk jövők védelméről. A 2023-as Digital-Media Hungary-n publikált és általam elmondott szabadversem aktualizálása. Kérlek szépen olvasd el.
PR nélkül nincs marketing? Így látja a piacot egy Z-generációs munkavállaló

PR nélkül nincs marketing? Így látja a piacot egy Z-generációs munkavállaló

A PR és a marketing kapcsolatáról beszélt a saját tapasztalatai és meglátásai alapján a 25. Internet Hungary konferencián Károly Róbert PR és marketing tanácsadó. A vállalkozó az újgenerációs PR-ról is szót ejtett.
Chipek a bőrünk alatt

Chipek a bőrünk alatt

Mit jelent majd embernek lenni egy olyan világban, ahol a technológia összeolvad testünkkel? Milyen biztonsági kockázatai lehetnek egy beültetett chipnek? Az Internet Hungary második napján az ember-gép kapcsolat jövőjéről, biztonsági és etikai kérdéseiről is lesz szó.
Szavak, amelyek korszakokat formálnak: Szvetelszky Zsuzsa a varázsigékről

Szavak, amelyek korszakokat formálnak: Szvetelszky Zsuzsa a varázsigékről

A „varázsigék” nem csupán mágikus szavak mesékből, hanem olyan kifejezések, amelyek egy korszak társadalmi, kulturális jelenségeit tükrözik. Szvetelszky Zsuzsa szociálpszichológus a 25. Internet Hungary konferencián tartott előadásában a szavak erejét és hatását járta körül, példákat hozva a mindennapi életből és a közösségi médiából.
PR nélkül nincs marketing? Így látja a piacot egy Z-generációs munkavállaló

PR nélkül nincs marketing? Így látja a piacot egy Z-generációs munkavállaló

A PR és a marketing kapcsolatáról beszélt a saját tapasztalatai és meglátásai alapján a 25. Internet Hungary konferencián Károly Róbert PR és marketing tanácsadó. A vállalkozó az újgenerációs PR-ról is szót ejtett.
1/70